بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

 

در انقلاب حرمت، خیلی منقلبم!!

..............................................................................

پ.ن: در حریم سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام دعاگوی دوستان هستم...

نظرات  (۸)

سلام
عیدتون مبارک
برای منم دعا کنید هرچند یه کوچولو اذیت کردم فقط یه کوچولو البت



۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۵:۴۳ مدعی عاشق ولایت
ولایت مداری، رشد است

و

در مسیرش بودن، قرب ...



اما حامی اش ماندن، شهامت می خواهد و شهادت از پی دارد ....



که زهرا سلام الله بزرگترین حامی ولایت بوده است



نکند اهل کوفه شویم و خریدار سر اولاد زهرا سلام الله.....

تمنای دعای فرج و اقدام منتظرانه
التماس دعا دارم ازتون
سلام
خدا یه کم از این ذوق رو هم به ما میداد یه پست میزدیم خوب میشد ...
یا علی



۲۰ آبان ۹۱ ، ۱۹:۲۸ لااله الا الله الله فقط یکیست
سلام ... انسان با دو چشم و دو گوش آفریده شده پس کرولال نیست ...
کرو لال کسی است که خدا را ببیند و باز از غیر خدا سخن بگوید

وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

و هرگاه بندگان من از تو در باره ی من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم پس [آنان] باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان بیاورند ، باشد که راه یابند- بقره ۱۸۶

آیا باز شنونده ی بهتری نسبت از الله پیدا کرده اید

کیست که صدای بندگان را بهتر از الله بشنود؟؟؟؟




۲۰ آبان ۹۱ ، ۲۱:۵۰ - خط ِتیره -
سلام
زیارتتون قبول : )
خیلی خیلی خوشحال شدم از خبر ِ زائر شدنتان
دلتان گرم به لبخند ِ پر از رافت امام الرئوف




پاسخ:
زائر امام رضا (ع) / مسافر کرب و بلا!!
سلام
زیارت قبول
می دونم یه سلام کلی هم دادی که از طرف ما هم حساب می شه!
یاحق



با موضوع حریم سلطان بروزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">