بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

دو سه روز پیش یکی از دوستای خوبم با خنده و شوخی گفت: «وضعت خوبه دیگه! میری کربلا، میری عمره...» من فقط خندیدم، اونم خندید!

::

طرف توی نمایندگی یکی از شرکت‌های خارجی کار می‌کنه، سالی یه بار می‌فرستنش سفر تفریحی دوبی و توی هتل طرف قرارداد همون شرکت خارجی ازش پذیرایی می‌کنن... ما هم که خودمونو توی دستگاه امام حسین علیه‌السّلام جا زدیم، خب سالی یه بار می‌فرستنمون مشهد، بعضی وقتا کربلا و بعد از عمری هم مکه و مدینه... این دیگه ربطی به پول دار یا ندار بودن آدم نداره که! خودشون می‌فرستن... شما هم می‌تونی از این امکان استفاده کنی، محدودیت هم نداره... تازه من که اعتراف می‌کنم پرونده‌ام سیاهه، شما که وضعت بهتره دیگه نباید از این حرفا بزنی...

::

پ.ن:

+ خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی... پیشنهاد می‌کنم این آهنگو گوش بدید: (+) از مازیار فلاحی، حجمش کمتر از 3 مگابایته.

نظرات  (۸)

سلام،
ظاهرا اینطوری بنظر میرسه ولی واقعا اینجوری نیس،میطلبه...

منم توهیئت مشهد زیاد میرم و دقیقا دوستام همین حرف و بهم میزنن.....اما بالاخره اینم یه امتیازه که هرکی بخواد میتونه بگیره ربطی به پولداری و اشنابازی نداره که...
پاسخ:
سلام
همینطوره...
:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
واقعیتش که من الان تو خرج های اولیه زندگیم موندم و یکی از بزرگترین مشکلاتم الان مالیه بنابراین فقط می مونم به این پست خیره میشم!!! :-|
دغدغه های آدم ها با هم فرق داره دیگه...
پاسخ:
نه اتفاقا من حرفم همینه، آدم میتونه زندگیش در حد خرج های اولیه باشه و سفر زیارتی هم قسمتش بشه...
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۳ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
دلم خیلی گرفته..
حالم اصلا خوب نیست..
یهو وب شما رو به روم وا شده دیدم..
مطالبتون..عکس گنبد خضرا..
نتونستم جلو اشکام رو بگیرم...........
خیلی برام دعا کنید..واقعا محتاجم..خیلی..
یا علی
پاسخ:
واسه منم دعا کنید لطفا... اوضاعم خرابه!
اولین پست بعد از برگشت رو که زدید از جواب کامنتها مشخص بود چقدر از این حرف ها بدتون اومده و میاد  .

پاسخ:
و متاسفانه بازم از همین حرفا میشنوم...
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۹ سراجا منیرا
سلام

قبول باشه زیارت . . .

التماس دعا

شعر هم زیبا بود . . . 
پاسخ:
سلام عزیز
ممنونم
إن شاءالله قسمتت بشه با خونواده. :)
بیبین!
انی که کارش از سیاهی گذشته چی کار کنه
انی که در قبال خوبی سیلی افسری به امام زمانش می زنه
انی که خودشو یک منتظر می دونه 
انی که من من می کنه اما نیم منم نیست

یاا...
والله ما یک بار مشهد رفته بودیم نه رستوران رفتیم نه هتل حدود 600-700 پیاده شدیم.
بعد هم آدم وقتی میگه تو خرج های اولیه ام موندم اصولا نمی تونه به سفر فکر کنه چه زیارت چه سیاحت حتی اگه مجانی باشه چون مجانیش هم خرج های باالقوه داره دیگه توضیح که نمی خواد.
البته من که به شما حرفی نزده بودم الان بخوام سر این موضوع بحث کنم رفتید و نوش جانتون خوب خدا ملت و امتحان می کنه دیگه هر کس گاهی تو سختیه گاهی رفاه و رفاه حق هر کسیه بحث نداره که!!! انشالله خدا قسمت اون کساییم که تا حالا قسمتشون نشده بکنه... به همین راحتی!
بعدش هم اگه منظورتون به اون آقا دوستتونه که هی دوسشون داشتید بهشون سلام می کردید یه جورایی درکشون می کنم نه اینکه بگم حرفشون درست بوده اصلا... ولی خودم هم همین چند وقت پیش وقتی دوستم 6 و پونصد داد لپتاپ اپل خرید من باهاش بحث کردم که چرا اینکارو کردی پول بی زبونو اینجوری خرج کردی و واقعا هم عصبانی بودم چند روز ولی بعد خیلی از کارم و حرفم پشیمون شدم و ازش معذرت خواستم. بعضی وقت ها منطقی برخورد کردن خیلی سخت میشه تو بعضی شرایط.
پاسخ:
به جان خودم این بازم ازون مسائلیه که آدم تا واسه خودش پیش نیاد نمیتونه درک کنه! (البته ببخشید که اینطوری گفتما)... از یه جاهایی میرسه که آدم حسابشو نمیکنه و جالب اینجاست که فقط هم در صورتی پولش میرسه که اقدام کنی وگرنه خبری نیست... منم نمیگم آدم بی‌پولی هستم ولی معامله‌مون این شکلیه: (+)
+ یکی از دوستان عزیزتر از جان بنده چند وقت پیش یه گوشی اپل خرید 2 میلیون و خورده ای، اتفاقا منم باهاش بحث کردم و استدلال آوردم که ضرورت نداشت همچین خرجی و اصلا هم پشیمون نیستم از حرفایی که زدم...
+ اون بنده خدا هم که گفتید مخاطب سلام بنده بود، دوست بنده نیست و این پست اصلا مربوط به حرفهاش نمیشه و عمدا اول این پست اون توضیح یک خطی رو دادم که کسی اشتباه برداشت نکنه. «نقیبی راد» اسم یکی از شهدای گیلانه اما ...(حذف شد) ... وَ عِبَادُ الرَّحْمَانِ الَّذِینَ یَمْشُونَ عَلىَ الْأَرْضِ هَوْنًا وَ إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَهِلُونَ قَالُواْ سَلَامًا (فرقان/63).
+ راستی این 600 - 700 که گفتید واسه چند نفر بود؟!
+ به درخواست خودشون قسمتی از جوابم رو حذف کردم ولی از گفته ام پشیمون نیستم و کوتاه نیومدم.
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۷ دکـ لـ مـ هـ
دستت درد نکنه
ممنون :-)
پاسخ:
خواهش :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">