بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

ما اهل کوفه نیستیم؟!

گفتم: ما فتنه رو درست نفهمیدیم!

گفت: نه اینطور نیست. ایّام فتنه ی 88 ، واسه من واضح بود که حق با کیه.

گفتم: خب، کاری هم کردی؟ اصلا میدونی وظیفه ات چی بود؟

چیزی نگفت...

گفتم: خبر بحرین رو داری؟

گفت: آره.

گفتم: الان میدونی وظیفه ات در مقابل مردم بحرین چیه؟

گفت: نه، چیه؟

چیزی نگفتم... نداشتم که بگم!

......................................................................................................

پ.نـ : لاأقل شما یه چیزی بگید...

بی تعارف

نظرات  (۷)

۰۷ دی ۹۰ ، ۱۹:۳۳ کبوترآواره
سلام بی تعارف
ممنون که سری به وبلاگ زدی!
نظرتون به گوشم رسید!
من دوست دارم وبلاگم اون طوری باشه که شما بخوایین.
راستی اسم وبلاگم از این به بعد کبوتر آواره هست!!
التماس دعا کبوتر آواره


پاسخ:
محتاجیم...
سلام
بذار فکرش خیس بخوره شاید درست شد!!!



پاسخ:
جسارتا ولی یا روی حرف من فکر نکردی یا روی حرف خودت!!
۰۹ دی ۹۰ ، ۰۹:۱۹ زینت زن=حفط حجاب
سلام
اون سادیس رو بی انصافی بود .
کسی برای ساندیس نمیاد که!
بازم ممنون.
یاعلی.


۰۹ دی ۹۰ ، ۱۶:۱۵ سایبری ، یک نسل سومی
سلام

یه سوال کلی ، کلا وظیفه ما چیه ؟

غیر اینه که چشم به دهان رهبر داشته باشیم ؟

همش یا تندتر می ریم یا کندتر.

راستی ، خوبه که تعارف ندارید !

و من الله توفیق.


پاسخ:
یا زینب
سلام فکر کنم بهتره ما هم ساکت باشیم



پاسخ:
بی تعارف: سلام، هرجور راحتید...
سلام
از: پاورقی نویس
به: جناب آقای بی تعارف
لختی می باشد که کامنت گذاشتن در وبلاگات احباب را بر بنده سخت می آید، تامل هر چه کردم علتش را نیافتم، البته کسی گفت مشکل از ناحیه طحال و احتمالا از کبد باشد و بعد هم گفت احتمال دارد مشکل از طحال یا کبد صاحب وبلاگ نیز باشد.
الغرض در این شلوغی کامنت های وبلاگ بی تعارف پاورقی دیده نمی شود ...*
*پاورقی: در نسخه های موجود در کامنت ها و پیامک ها گاهی دیده شده است که گذاشتن سه نقطه یک فحش خیلی خیلی بد است.


پاسخ:
شنیده بودم حالت خوب نیست. الان بهتری؟!!
۱۱ دی ۹۰ ، ۱۵:۴۶ مدعی عاشق ولایت
هوالحق
الان وظیفه جهاد علمی است و رفتن به بحرین فکرنکنم درست باشه..
اگر بتونیم کرسیای علم و تولید علمو در جهان بدست بگیریم دیگه همه چیز تو دستامونه..
یه کم چشمامونو باز کنیم میبینیم که فتنه در جریانه خیلیم بد در جریانه
چنگ بزنیم به قرآن و نهج البلاغه
تمنای دعای فرج هم کارسازه البته با چاشنی اقدام منتظرانه
با اجازه لینکتون کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">