بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

نمودار توجه مسئولین



::
پ.ن:
بازم خداروشکر انتخابات هر چهار سال یه بار برگزار میشه!

نظرات  (۱۲)

خدا رو شکر دیگه داشتم از بی توجه ی میمردم
پاسخ:
واللا
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۰۴ حمید اسماعیل زاده
اگه نمودار کار خودت باشه همین الآن بهت ایمان میارم استاد
پاسخ:
یعنی تا الان بهم ایمان نداشتی؟! واقعا که!

اینم سندش:
http://bayanbox.ir/id/7511751763020387593?view
عجب نمودار برّنده ای؟

سلام

از شما بعید بود! بزنم به تخته ماشالا پیشرفت کردید!

پاسخ:
سلام
حالا کجاشو دیدید؟! B-)
هوالحق
بازم کارای جالب
ممنون قشنگ بود.
پاسخ:
خواهش میکنم.
ممنون که هنوز مارو فراموش نکردید!
خیلی از حضورتون ممنونم

کار با سرویس بیان کمی سخته..
با اینکه نرم افزارو دانلود کردم اما نمیدونم چرا هنوز مطالبم منتقل نشده اینجا:(
ماندگارباشید...
پاسخ:
آره خب، امکانات بیشتری داره، یخورده سخته.
واسه مهاجرت هم به لینک زیر یه نگاهی بندازید:
http://help.blog.ir/category/%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D9%87%D8%A7%20%D9%88%20%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA/

موفق باشید.

بابا نمودار!! بابا مرکز آمار! بابا پژوهشگر ایرانی مسئول‏آزار!....

اینجاست که باید به نمایندگی از قشر ضعیف و محروم جامعه، صمیمانه عرض کنم:

سپاس!!

(بخاطر همین توجه ناگهانی "حضرتِ شما")

خدا قبول کنه این نمودارت رو....

پاسخ:
به نمایندگی از قشر ضعیف جامعه: « من تو دهن این دولت می زنم.» !!! :)))

خدا " تو دهن این دولت زدنتون " رو هم قبول کنه!، انشالله قسمت بشه دسته جمع!

راستی من یادم نمی یاد کسی (حتی شما کمروی عزیز!) رو معاونم قرار داده باشم تو نمایندگیِ قشر!  البته رفقا میگن توی ستاد انتخاباتم به یه "نمودارکش" نیاز دارن! خب این یعنی  یه فرصت طلایی واقعی برای هر اندیشمندِ دردمندی که میخواد  محض رضای خدا با خطوط  مورد نظر بازی کنه! دعا کن فقط، دعا کن که خدا این توفیق رو بهت بده تو آزمون و مصاحبه ورودی ستادِ جوانان با بالاترین نمره بقبولوننت!...تا شانسِ خدمت بی مزد و منت در حمایت تبلیغاتی از کاندیدای اصلح ریاست جمهوری رو از دست ندی... اینو فقط گفتم تا بعدا " نگی که به من نگفتی!"

البته تا یادم نرفته اینم (من باب اتمام حجت) عرض کنم:  ما برای وصل کردن آمدیم! و من کلا به احساسات و هیجانات جوانان عزیزی همچون حضرتِ شما احترام میذارم!... خب دیگه حالا! هم وظیفه ملی و هم تکلیف شرعیه که هر قطره ای خودش رو به دریای مواج هواداران متصل کنه... وگرنه میشه " خسر الدنیا و الآخره !" یعنی عمیقا و دقیقا میره به درک اسفل السافلین! بی تعارف!...

پاسخ:
حاج آقا بی زحمت منبرتون تموم شد، چراغا رو هم خاموش کنید!
نه!... این قرارمون نبود که بی خبر بری، من خسته شم که تو... واقعا حیف نون، تازه فکّم گرم شده بود نامرد! به رئیس جمهور آینده مملکت توهین میکنی؟! این خلاف مسائل دموکراتیکه.بگم فیلترت کنن؟ بگم...؟ آدم باشید آقا!
پاسخ:
آدم؟! کارهای سخت سخت ازم نخواه!
هوالحق
سلام و خدا قوت
با مطلبی تحت عنوان نبرد خاموش به روزم
خوشحال میشم سر بزنید
التماس دعا

۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۴۳ عارف عبداله‌زاده
حرف حساب جواب نداره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">