بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

سائلی پرسید از چه میزنی محکم به روی سینه ات؟

گفتم او را من بدین سینه زدن، خانه تکانی می کنم...

ای دل! عیدت مبارک! چرا تعجب میکنی؟ مگر نه اینکه ایّام خانه تکانی ات فرا رسیده؟! مگر نه اینکه یک سال، منتظر چنین روزی بودی تا بهترین لباسهایت را بپوشی؟! مگر نه اینکه هر شب خود را آماده ی دید و بازدید می کنی؟! خب مگر چه اشکالی دارد؟ با دست خالی به مهمانی می روی و با دستانی پر برمیگردی تا آماده ی بازدید شوی، نیازی هم نیست قبل از رفتن، خود را معطّر کنی، چون عطر هیئت است که بر جان همه ی مهمانان می نشیند. آری ای دل! این عزای ماست که هر سال می شود تکرار، وگرنه حیف محرم که خرج غم گردد...

بی تعارف

نظرات  (۴)

اسلام ما با همین خانه تکانی هاست که زنده مانده....
جالب بود...
سلام رفیق ممنون که سر زدی. شعر جالبی بود.

..............................................................
بی تعارف:
سلام. خواهش، ممنون.
ممنون از انتخاب شعر آقای مجاهدی
و متن زشت و بی‎هنر

.............................................................
بی تعارف:
ممنون از انتقاد بی تعارفت...
(تواضع رو حال کردی؟!)
۲۸ آذر ۹۰ ، ۱۳:۴۴ زینت زن=حفظ حجاب
سلام
باور کنید شرمندمون کردین
من الان عکس ها رو دیدم نمیدونم چجوری تشکر کنم
ممنون
اجرتون با حضرت فاطمه.

.....................................................................
بی تعارف:
علیک سلام
خواهش میکنم، انجام وظیفه بود.
یا زینب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">