بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

یک کیلومتری کربلا مداح شروع کرد: «بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا». نیاز به شامه‌ی قوی و حس معنوی نبود، آن‌جاها همش عطر بهشت شنیده می‌شد! اما مصراع بعد زیر دل همه را خالی کرد: «بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا...» و فقط گریه...
وقتی رسیدیم به خیابان منتهی به بین‌الحرمین، گنبد علمدار در حلقه‌‌ی اشک چشمان‌مان دیده شد... دلمان نیامد قطره‌های اشک‌مان را پاک کنیم باید هدیه‌شان می‌کردیم به حضرت ساقی... قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود شرمنده عباس!

::

نمایی از حلقه اشک چشم ها!

::

پ.ن:

+ وقت نشد خیلی چیزها رو بنویسم، شرمنده. حلال کنید خواهشا... رفتنی هستیم و إن شاءالله نائب الزیارة. (+)

بی تعارف

اربعین

کربلا

نظرات  (۲۱)

۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۷ دکـ لـ مـ هـ
بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا...
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۰ سیدمهدی نقیبی راد
پس بالاخره رفتی .... خوشابه سعادتت .... من که نتونستم سالگرد بجا بیارم .... دعا کنم برام دوباره دوباره
۲۹ آذر ۹۲ ، ۰۰:۳۸ خانم فلان
خدایا
به سلامت دارشان
همه را
کاروان سیصد و سیزده نفری رشت رو.
خوش به سعادتتون..
التماس دعا..
فقط یک جا مانده

می فهمد

رفتن تا کربلا

یعنی چه...!


پاسخ:
إن شاءالله به زودی قسمت شما
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۴ وبلاگستان 8دی
عرض سلام و ادب خدمت شما وبلاگ نویس گرامی.
لطفا نسبت به تغییر آدرس وبلاگستان 8دی – مرجع وبلاگ نویسان گیلانی اقدام نمایید،
از این پس وبلاگستان 8دی را تنها با این آدرس دنبال نمایید: www.8deyblog.ir
همچنین می توانید برای حمایت از تنها شبکه وبلاگ نویسی استان گیلان اقدام به قرار دادن بنر حمایتی وبلاگستان 8دی در وبلاگ خود نمایید.
http://8deyblog.ir/support-us/ 
متشکریم.
پاسخ:
سلام

با سلام و دعای خیر...

بسیار خرسندم که توی این دنیای مجازی به وبلاگ  بسیار زیبا و پربار شما برخوردم

طیب الله

انشالله که در راهتون ثابت قدم باشید همیشه

به قول حضرت آقا:× بسیجی شدید مبارکه. اما بسیجی بمانید×

خوشحال میشیم اگر به کلبه ما سربزنید.

اگر با تبادل لینک موافقید لطفا اطلاع بدید.

منتظرتون هستم

در پناه حق.

پاسخ:
سلام
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۰:۳۵ سلمان محمدی
سلام ، با چندتا روضه بروزیم...
http://rozeha.blog.ir
پاسخ:
ُسلام
یادش بخیر
عجیب دلم تنگ شده
بدرقه بچه ها...
http://sedayekhakiha.blog.ir/1392/10/07/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%82%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-26-%D8%A7%D8%B0%D8%B1-92#comments
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۴ سیدمهدی نقیبی راد
کربلایی یعنی تا الان برنگشتی نکنه زیردست وپاها جاموندی 
پاسخ:
برگشتم ولی هنوز برنگشتم...
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۶ خانم فلان
سلام
زیارت قبول
ما همچنان منتظر سوغاتی های( نوشته ها) زیبای شما از این سفر پر بار معنوی هستیم.
و هم چنین عکسها.
پاسخ:
سلام
ممنونم إن شاءالله به زودی قسمتتون بشه...
از این سفر که برمیگردم تا چندوقت گیج سفرم بعدش عکس‌ها رو که می‌بینم زبونم باز میشه! پارسال هم همینطوری بودم...
راستش امسال از عکس خبری نیست! ولی رفقا زحمت کشیدن به اندازه کافی عکس گرفتن... .
واقعا ان لحظه رو نمی تونم فراموش کنم
عجیب خیره کننده بود گنبد اقا

نذر کرده ام
یک روزی که خوشحال تر بودم
بیایم و بنویسم که
زندگی را باید با لذت خورد
که ضربه های روی سر را باید آرام بوسید
و بعد لبخند زد و دوباره با شوق راه افتاد .

یک روزی که خوشحال تر بودم
می آیم و می نویسم که
" این نیز بگذرد "

مثل همیشه که همه چیز گذشته است و
آب از آسیاب و طبل طوفان از نوا افتاده است.

یک روزی که خوشحال تر بودم
یک نقاشی از پاییز میگذارم ،
که یادم بیاید زمستان تنها فصل زندگی نیست

زندگی پاییز هم می شود ،
رنگارنگ ، از همه رنگ ، بخر و ببر!

یک روزی که خوشحال تر بودم
نذرم را ادا می کنم

تا روزهایی مثل حالا
که خستگی و ناتوانی
لای دست و پایم پیچیده است
بخوانمشان و یادم بیاید که

هیچ بهار و پاییزی بی زمستان مزه نمی دهد
و هیچ آسیاب آرامی بی طوفان.


مهدی اخوان ثالث[گل]

ایام به کام هم استانی[گل]
۱۰ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۳ اناربانو

پس امسال هم مشرف شدید!

قبول باشد... ما همچنان در صف انتظاریم!

السلام علی الحسین...


پاسخ:
امسال هم توفیق شد... ممنون. البته واسه شما هم امام رضا علیه السلام می فرمایند:
إِنَّ اللّه یُؤَخِّرُ إِجابَةَ الْمُؤْمِنِ شَوْقا إلى دُعائِهِ وَیَقُولُ: صَوتٌ اُحِبُّ أَنْ أَسْمَعَهُ و...
۱۰ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۸ *** رک و راست ***
سلام آقا مجتبی

حرفی برای گفتن ندارم ولی کلی اشک برای ریختن دارم.

هنوز که هنوزه دلم هوای کربلا رو داره ولی کو لیاقت؟ 

دعا کنید بلکه لیاقت دیدار کوی یار، نصیب ما هم بشه.

التماس دعا برادر.

یا علی
پاسخ:
سلام بزرگوار
به زودی قسمت شما إن شاءالله...
یا حسین
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۹ رهسپار ولایت
فتنه جدید:ترویج مسیحیت در میان مسلمانان در گوگل...
زیارت بهشت
قبول
پاسخ:
ممنون
إن‌شاءالله به زودی قسمتتون بشه...
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۶ آقای پیاده
الحمدالله کربلایی شدم ::
با لطف زینب نینوایی شدم::
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
رفتین کربلآ ؟!!

:(
پاسخ:
رفتیم و جنون تازه کردیم...
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۷ محمدجواد کرامتی
چقد حس مشترک تو این سفر وجود داشت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">