بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

قطعه 26 عزیز! حاج آقای نم نمک!

کجا را نشانه گرفته اید؟! دنبال چه نتیجه ای هستید؟! همه را متهم به بی تقوایی می کنید تا مقصر شکست قالیباف را پیدا کنید؟! آقای قدیانی! خوشحال باش که زده ای به خال! و همه را به خاطر این پیش بینی ات محکوم به بی بصیرتی کن. اصلا به خاطر همین پیش بینی همه باید به نفع قالیباف کنار می کشیدند! خوب می گویی و می نویسی: «دشمن ما رئیس جمهور منتخب نیست؛ تفرقه است.» اما بد عمل می کنی.

دفاعی نمی کنم از عملکرد جبهه پایداری و نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم. چه بسا رسانه های این جبهه هم بهتر از شما عمل نکردند! آقای قدیانی خدا را شاهد گرفت که جلیلی بی برنامه آمده و نم نمک پیشنهاد مدیریت یک مدرسه را داد! و خیلی حرف و حدیث های بی پایه و اساس دیگر. در مقابل «بی باک»، «صابر» و... ، نقاط ضعف موجود در کارنامه قالیباف را به بزرگترین فاجعه های تاریخی تبدیل کردند تا جایی که اگر وحی نازل می شد: «قالیباف تکنوکرات نیست» آن ها باز هم قبول نمی کردند! و جالب تر این که رسانه های دشمن هم فقط این دو کاندیدا را تخریب می کردند؛ یعنی هم صدا با دشمن شدید تا پیروز انتخابات شوید!

بیشترین چیزی که ناراحتم می کند ادعای دین داری و تقواست که از هر دو طرف به گوش می رسد! بعضی ها آن قدر دنبال تخریب گزینه ی خاص رفتند که مواضع عجیب ولایتی در مناظره سیاسی اصلا به چشمشان نیامد. آن قدری که یادشان رفت طرف حساب ائتلاف، ولایتی است نه جلیلی!

اما حالا باید به فکر راهی باشیم که خودمان را از منجلاب تهمت و دروغ نجات دهیم. این راهی که پیش گرفته اید نتیجه ای جز سرشکستگی خودتان ندارد. آن قدر زیاده روی نکنید که چند سال دیگر هم مثل امسال برای ردّ حرف هایتان، مطالب خودتان را کپی کنند و نشانتان دهند!

::

پ.ن:

+ اولش فکر می کردم سیاست کثیف است چون از دیانت جدایش کرده اند اما حالا می فهمم همه چیز زیر سر کثافتی است که از دین داری مان بالا می رود!

+ نقدی کامل و خواندنی به نوشته های حسین قدیانی (+)

نظرات  (۷)


سلام و درود 
سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند و ذکر شب و روزشان :
اللهم عجل لولیک الفرج
است …

به روزیم و چشم به راه ... : )
پاسخ:
سلام
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۵ عارف عبداله‌زاده
حالا انکه بنده با متن‌تون موافق باشم یا نه، یه طرف
ولی توی متن هم به "قدیانی" هم به "نمک" حرف زدید ولی "حسینی" که تو خط اول اسمشو بردید، چیزی نگفتید درباره‌ش که دقیقا مشخص بشه برای چی اسمش رو نوشتین!
پاسخ:
واسه همین دوتا سوال اول که دنبال چی هستن؟! چه نتیجه ای میخوان بگیرن؟ اما شاید بهتر بود توی متن اشاره ای به حرفای ایشون می شد و از این جهت که دیگه حوصله تصحیح متنو ندارم ترجیح میدم از اولش کم کنم!
۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۸ چه جوری آمد چه جوری رفت
احمدی نژاد چطور آمد چطور مسجدی ها و بسیجی ها او را شناختند چکار کرد خوب کرد بد کرد چرا کرد چرا نکرد کی رفت الان رفت یکسال پیش رفت همان موقع که از دستور رهبری قهر کرد از دل مردم رفت
پاسخ:
کارشناسان پاسخ می گویند!
امشب در گفتگوی ویژه خبری
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۵ ایجاد انگیزه به روش سوالی
واقعا اگه امشب در گفتگوی ویژه خبری بررسی بشه هم اونا مرد هستند هم تو مردی ولی اگه نشه نامردی در ضمن منظری دروغگو هم هستی
پاسخ:
موفق باشید!

گیلان از جمله استان‌های پرباران کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل تصور اینکه دچار کم‌آبی شود برای بسیاری سخت است اما مسئولان با مشاهده کاهش ورودی آب سفیدرود پیش‌بینی کم‌آبی این استان سرسبز را در سال آینده دادند که باید از اکنون برای جلوگیری از این امر راهکارهای اساسی اندیشیده شود.

به نظرم این جملتون"آن قدری که یادشان رفت طرف حساب ائتلاف، ولایتی است نه جلیلی!"  تکبیر داره!

الله اکبر...

پاسخ:
:)
۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۸ شورای شهر
هشت نفر از اعضای شورای شهر رشت، دو شهردار سابق این شهر و هفت نفر از کارمندان شهرداری رشت به اتهام دست داشتن در اختلاس و رشوه‌گیری بازداشت هستند.اعضای شورای رشت بیش از هفت میلیارد تومان اختلاس و ارتشاء کردند و به جرم آنها رسیدگی قاطع و قانونی شده است.متهمان پرونده مذکور بین یک تا پنج ماه بازداشت شدند.البته تیرماه سال گذشته اعلام شد که یک اختلاس 12 میلیارد تومانی از اموال عمومی مردم در شورای شهر اراک کشف شده است.
بر این اساس برخی از مدیران شهرداری نیز در این اختلاس دست داشته اند. واقعا باور کردنی است!!! مملکت اسلامی است !!!! مسلمانند !!! واقعا به سزای کارشان می رسند !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">