بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم/ اصلا به تو افتاده مسیرم که بمیرم

ببخشید دیر شد... هرچند که من طراح نیستم ولی بعضی کمبودهاست که دل آدم رو میسوزونه و باعث کار جدیدی میشه. از همگی دوستان طراح عذر میخوام.

بد دردیه! خیلی هامون هنوز اسم دانشمندهای هسته ای کشور رو که ترور شدن، نمیدونیم بعدش ادعا میکنیم ادامه دهنده ی راهشونیم! یا زینب کبری

برای دیدن کیفیت بهتر، روی پوستر کلیک کنید.

نظرات  (۱۶)

سلام وبلاگت خیلی باحال بود
به وبلاگ لردفان سربزن تازه افتتاح شد
بیمرامی اگه نظر نزاری
____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------
سلام.وب جالبی داری.خوشحال می شم به وب منم سری بزنی.راستی نظرتو درمورد صدای خواننده مورد علاقم بگو.اگه گوش نکردی سرچ کن آهنگ مجتبی شریف برات میاد.دانلود کن.مرسی.مــــــــــــــــــــــــــــــــرسی
شکسته نفسی میکنی عزیز دل من . به خدا تواضع هم حدی داره
۰۵ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۲۳ مدعی عاشق ولایت
هوالحق
امشب به عشاق حسین زهرا دهد مزد عزا
یک عده را درمان دهد یک عده بخشش در جزا
یک عده را مشهد برد یک عده را دیدار حج
باشد که مزد ما شود تعجیل در امر فرج

تمنای دعا
انشا...روی پای ارباب شهید شیم.
ممنون
سلام
بجا و بموقع بود ... احسنت ...
- بابا شکسته نفسی ، متواضع ، طراح ارزشیه گمنام ...
خدا قوت ...
یا علی



سلام کار گروهی همیشه زیبا و جاودان است


۰۹ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۳۰ مقداد داداشی
سلام
به روزم با «اینجا رشت است، شهر...»4 / یا از عشق تو من مرغم...
منتظر قدومتان هستم


طرحت حرف نداشت ایرادای بی سوادی خودم روهم که حضوراً گفتم
راستی من هم منتظر قدومتان در هر دو مضجع شریف هستم
به امید دیدارش
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۳۲ مدعی عاشق ولایت
هوالحق
نظر گذاشتن در وبتون با اعمال شاقه است...........
از نظراتون استفاده میکنم.
سرباز باشیم و یار
شهید باشیم و حکیم


۱۲ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۳۱ کبوترآواره
خوب بود دمت گرم


سلام پیشنهاد عوض شدن shadowبه سرباز رو می دم


پاسخ:
سلام، اصلاح شد.
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۵۱ دختر مسلمان ایرانی
سلام
شما خیلی وقته لینک هستید.
با مطلب "زن حق حضور در جامعه را ندارد" بروزم
تاامرفرج شود محیا صلوات...


۱۷ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۵۵ مدعی عاشق ولایت
هوالحق
دیروز آقای عظمتی باهام تماس گرفتن(فرماندار رشت)
تسبیح انشا...کاره خودشو کرده.
به من سر بزنید.
تمنای دعای فرج و اقدام منتظرانه
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۲۸ مـــــــنِ او
مقیاس اندازه گیری فاصله اشتیاق است...
مشتاق که باشی...
یک قدم هم فاصله ای دور است...

سلام خسته نباشید....
با اولین پست بروز هستم....
با نظرات خودتون به بهتر شدن وبم کمک کنید....


۱۷ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۲۴ مقداد داداشی
سلام بروزم با «ای کاش بیشتر میفهمید...»
منتظر حضورتان هستم
http://foadeandisheh.parsiblog.com/
http://www.arzeshinevis.ir/


پاسخ:
سلام
۱۰ اسفند ۹۰ ، ۰۲:۰۲ کبوتر آواره
سلام
یه شعر درباره ترور شهید علیمحمدی، شهریاری و روشن دارم. دعا کنید تو هیئت براتون بخونم
یاحسین مظلوم
کبوتر آواره


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">