بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

زن و مرد، ضعیف و قوی، عرب، فارس و ترک، جوان، پیر و کودک، همه و همه آمده بودند. آن جا فهمیدم هنوز خیلی از پرچم‌ها را نمی‌شناسم و کشورهایشان را. پرچم آلمان، ترکیه و یا روسیه که از چند کیلومتری قابل تشخیص بود. پرچم بحرین را هم علاوه بر خود ِ بحرینی‌ها خیلی از کشورهای دیگه با خود داشتند. رنگ، رنگ ِ مظلومیت بود و انتقام. رنگ، رنگ ِ پرچم  ِ گنبد ِ حرم  ِ ارباب؛ سرخ.

 

(یادداشت های سفر پیاده ی نجف تا کربلا- اربعین 91 )

نظرات  (۸)

سلام
و همه این رنگ ها می رفتند تا در زلال حرم آقا یکی شوند و ارزشی بگیرند.
زیارت قبول
التماس دعا.
با مطلب آب پرتقال خنک بروزم.



سلام
شما چه رنگی بودید؟ هان؟!



۰۲ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۹ سربازکوچک...
خوش به سعادتتون...

خاطرات جالبیه...لااقل برا من که رنگ اونجارو ندیدم:(

ولی راسته این طلبیدنه!

پس چرا من این همه دلم خواست و نشد برم...

ماندگارباشید...



۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۱۲ نوای دل من
سلام بزرگوار
خوش با حالت....
....
...



شکسته بال تر از من میان مرغان نیست
دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است
سلام
زیارتتون قبول



۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۷ سید عــــــــــــــــــــــــلــــــــــ
گفت تا پیاده نروی نمی توانی درک کنی ، گفتم چه چیزی را ؟ گفت : ذره ای از شوق زینب برای زیارت دوباره برادر را ...
...



۱۳ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۳۸ سید عــــــــــــــــلـــــــــــــــــی
سلام . آقا مجتبی خیلی ممنون که بالاخره یه دعای خیری در حق دوست خود نمودی.
خاطرات شما از این اتفاق بزرگ عمرتون دیگه تموم شده . مدتی است مشغله کاری نمی زاره به روز رسانی نمایید .
راستی خیمه گاه هم رفتی ، تو ورودی اولین خیمه ، خیمه کی بود ؟ منم نمی دونستم تا اینکه وارد شدم یه لحظه چشمم خورد دیدم نوشته خیمه ابالفضل العباس میخکوب شدم اشک تو چشمام جمع شد مقاتل تو ذهنم مرور شد...



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">