بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

در 22 بهمن، ملت ایران نشان خواهد داد که کسی که ملت ایران را بخواهد تحقیر کند، با ضربه متقابل ملت ایران مواجه خواهد شد.

امام خامنه‌ای حفظه الله

::

22 بهمن

روی عکس کلیک کنید...

::

نظرات  (۵)

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۰ راحیل کربلا
22 بهمن شما مبارک :))
پاسخ:
برشما هم مبارک...
هرچند دیر شد ولی حالا حالاها باید از 22بهمن بگیم...
ضمنا اومدنتون به بلاگ رو مبارک!!
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۱ منتظر المهدی (عج)
سلام 
بسیار زیبا

(البته بعد از اندکی انتظار )
 
پاسخ:
سلام
ممنون...
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۴ حامد رضایی فرد

سلام آقا مجتبی

خدا قوت برادر

مشتاق دیدارم...

پاسخ:
سلام اخوی
همچنین مشتاق زیارت شماییم..
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۳ صدای خاکی ها
بسیتر زیبا
پاسخ:
بعله، بسیار زیبا عکس گرفته شده!
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۴ اختلاف اصلی بین جوانان فعال فرهنگی

شخصی نزد امام محمدباقر(ع) آمد و گفت : شما قیام کنید؛ما تعداد زیادی هستیم که آماده ایم از شما تبعیت کنیم حضرت فرمودند آیا این گونه هست که یکی از شما بدون اجازه به سراغ کیف پول(جیب) برادر دینی اش برود و به مقدار نیازش پول بردارد؟عرض کرد:خیر.حضرت فرمود:یاران قائم ما این گونه هستند که به سراغ کیف پول برادرشان می روند و به مقدار نیاز از آن بر می دارند و برادرشان هم مانع نمی شود_اختصاص شیخ مفید/ص24

یعنی ممکن است شما از امام خودتان تبعیت کنید ولی رابطه شما با همدیگر هنوز در حد مطلوب و ایده آل نیست شما ببینید آیا ما به اینجا رسیده ایم که انتظار داریم امام زمان(عج) تشریف بیاورد!؟

این ارتباط مومنین با یکدیگر در کجا باید درست شود؟طبیعتا"باید در میدان کار و تلاش و فعالیت درست شود با بیکاری و عدم فعالیت هیچ وقت اختلافی پیش نخواهد آمد! مهم این است که در جریان کار و فعالیت خودتان را بسنجید و آفت ها و آسیب ها،خودشان را نشان دهند.مساله ولایتمداری فقط در ارادت نسبت به مقام معظم رهبری خلاصه نمی شود هریک از شما باید ببیند که نسبت به مومنین ضعیفی که رفیق شما هستند یا در اطراف شما هستند چگونه برخورد می کند؟این استمرار ولایتمداری است ارتباط مومنین با یکدیگر حتی با ضعفای از مومنین دلیل صداقت انسان در ولایتمداری است.

چرا بعضی حزب اللهی ها با هم رفیق نیستند؟بعضی ها آنقدر گوشت تلخ هستند که نمی شود به آنها نزدیک شد!بعضی ها ساز خودشان را می زنند به همدیگر کمک نمی کنند!

امروز آنقدر حق واضح و آشکار شده است که اگر کسی مرگ بر اسرائیل بگوید دیگر هنر نکرده است کسی هم که فقط به ولی فقیه ارادت داشته باشد دیگر هنر نکرده است باید دید آیا اهل تعامل خوب با ولایتمداران و دیگر مردمان هست یا نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">