بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

  گیرم پدر تو بود فاضل / از فضل پدر تو را چه حاصل

نمیخوام چیزی از فضل پدر دکتر لاریجانی بگم بلکه در موضوع مورد بحث باید سراغ شهید مطهری رفت! خب پس ربط ضرت المثل بالا چیه؟! با کمی دقّت متوجه می شوید که وقتی فضل کسی به پسرش نمی رسه، عمراً به دامادش هم نمی رسه! شهید مطهری در کتاب منطق و فلسفه اش گفته که خیلی از فلاسفه ای که با همدیگه اختلاف نظر داشتند و حتی گاهی حکم تکفیر و ارتدادشون صادر می شد، تعریفشون در مبنا با هم فرق می کرد و هر کدوم تعریف جداگانه ای از فلسفه داشتند که این باعث تداخل مباحث دیگه ای هم شد.

در این نشست خبری سؤال شد: اصولگرایان که اینقدر از وحدت حرف می زنند، در مقابل چه کسانی می خواهند صف آرایی کنند؟ اگه جواب شما اصلاح طلب هاست، کدام اصلاح طلب ها؟ اصلاح طلب های بیرونی که شدیداً ممنوع المصاحبه، گزارش، خبر و ... هستند تا جائی که چاپ خبر دیدار آقای خاتمی از تئاتر با تذکّر جدی دستگاه های امنیتی مواجه شد و با این وضعیت اصلاً تأئید صلاحیت نمی شوند و اگر جوابتون اصلاح طلب های درونی است که این ها در چهارچوب نظام حرکت می کنند و حافظ منافع نظام هستند.

جناب داماد هم جواب داد: نه اینطورها هم نیست اونها هم سایت دارند، مقاله می نویسند و حرفهاشون رو می زنند. اینطور که شما از خفقان حرف می زنید واقع بینانه نیست.

خُب اگه قرار بود این فضل یخورده برای داماد حاصل می شد باید اوّل اصلاح طلب رو برای این خبرنگار تعریف می کرد. فرد اصلاح طلب قرار نیست مخالف نظام و منافعش باشه. هدف همه جناح ها حفظ منافع نظام است گروهی با رعایت اصول و گروهی با اصلاح آن ها. افرادی که ایشون اصلاح طلب بیرونی عنوان کردند امثال آقای اولی و دومی و خاتمی، سران فتنه هستند و مخالف اهداف نظام نه اصلاح طلب و بدیهی است که نباید روزنامه، شبکه و... در اختیارشون باشه.

بی تعارف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">