بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

دستانم پر است از طلب مغفرت و وجودم پر از توبه‌های شکننده؛

و تو چه مهربانی که خنده‌های زیرکانه‌ی نفس امّاره‌ام را می‎بینی و رحمتت را از من دریغ نمی‌کنی!

و من همچنان دستانم به سوی تو دراز است؛

چون می‌دانم که جز تو کسی را ندارم...

من بنده حقیرم و تو الله اکبری!

::

::

اللَّهُمَّ مَوْلاَیَ کَمْ مِنْ قَبِیحٍ سَتَرْتَهُ

وَ کَمْ مِنْ فَادِحٍ مِنَ الْبَلاَءِ أَقَلْتَهُ (أَمَلْتَهُ)

وَ کَمْ مِنْ عِثَارٍ وَقَیْتَهُ

وَ کَمْ مِنْ مَکْرُوهٍ دَفَعْتَهُ

وَ کَمْ مِنْ ثَنَاءٍ جَمِیلٍ لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتَهُ


فرازی از دعای کمیل

::

طبیعت زیبای آبشار ویسادار

::

+ دیگه نیاز نیست بگم! آخه خیلی مشخصه که عکس رو خودم با گوشی Glx مدل Spider1 گرفتم :|

+ إنّ الله جمیل و یحبّ الجمال... رفتیم جاتون خالی آبشار ویسادار (پره‌سر، رضوانشهر،گیلان)، توی اون طبیعت، طبع آدم به حرف میومد!!

+ برای تازه شدن، دیر نیست...

+ با تشکر از رفیق و همسفر عزیز سعید بخشی‌پور (خبرنگار واحد مرکزی خبر، رُم! نه ببخشید رضوانشهر :)) )

نظرات  (۱۰)

خط آخر خیلی به دلم نشست. قشنگ بود
پاسخ:
ممنون... به دل خودمم هم...

سلام

واقعا با اون گوشی بی کیفیت چه عکس خوبی گرفتید....

بسیار زیباست.

پاسخ:
سلام
ممنون ولی اشتباه نشه‌ها... اتفاقا با کیفیت عکس میگیره...
هرچند ملت مدعی ما فقط دم از ولایت می زنند و گوشی های چینی را به مدل های ایرانی ترجیح می دهند....
هرچند متاسفانه سیاست داخلی کشور هم علی رغم نصایح آقا هیچ تمایلی به حمایت از تولیدکننده داخلی ندارد....
اما من از آن زن ژاپنی که موی سر بافته شده خود را می برید و به عنوان طناب استفاده می کرد تا کشورش در زمان تحریم از بیگانگان مایحتاجشان را وارد نکند کمتر نیستم!

* چه تبلیغی شد برای گوشی جی ال ایکس :)))
پاسخ:
بعله دیگه... چقدر خوبه که این موضوع رو از خودمون شروع کنیم...
سلام علیکم
سایت خوبی ست . اگر دوست میلی بود امر کنید تا در دریف دوستان ما باشی .
یاعلی/صلوات
پاسخ:
سلام علیکم ورحمة الله...
ممنونم
«ما سینه زدیم بی‌صدا باریدند
از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند
ما مدعیانِ صفِ اول بودیم
از آخر مجلس شهدا را چیدند»
راحیل کربلا٫ بهتره بفرمایید ما ملت مدعی نه ملت مدعی....
متاسفانه ما دم از خیلی چیزهامیزنیم ولی دریغ از عمل کردن به کوچکترین اونهاااا
پرنده مهاجر ، بنده و خانواده ام بعد از فرمایش آقا خرید هرگونه کالای خارجی که برند داخلی اش وجود دارد را بر خودمان حرام کردیم!
الهی و ربی من لی غیرک..

+کدوم مدل جی ال ایکس رو توصیه میکنید؟
پاسخ:
سلام...
با توجه به مقایسه‌ گوشی‌های که دست خودم و دوستانم بوده همین مدل spider1، ما رو‌ تا الان روسفید کرده...
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۰ محمدجواد کرامتی
من بنده ی حقیرم و الله اکبری...
موزون تر و زیبا...
بنده ی حقیر هم موند روتا...
خوب لقبیه انصافاً
پاسخ:
دوستش میدارم :)
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۰ محمدجواد کرامتی
سلام
پاسخ:
علیک السلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">