بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

قباله ی دلم را به نام تو زدم

اسمش را گذاشتم هیئت الزّینب

تأسیس: اربعین 1433 هـ.ق

بی تعارف

اربعین

هیئت

نظرات  (۱۴)

۲۴ دی ۹۰ ، ۱۹:۴۰ مدعی عاشق ولایت
هوالحق
السلام
منم حاضرم اما دلم لیاقت داره یا نه؟
اوه مطمئنا نداره اما از بی بی و رحیم بودنش مطمئن ترم که خریدار انواع دلهاست...
نمیدونید رفتن به جمکران اونم حدود1ساعت قبل از نماز صبح چه حالی داره!!!
تمنای دعای فرج


سلام رفیق

او گشوده قفل شهر شام را او به بند انداخته حکام را
گر امیر شام را زور و زر است پیش زینب از مگس هم کمتر است



۲۴ دی ۹۰ ، ۲۳:۱۲ جا مانده
من حاضرم ،اگه بشه که عالیه . اما آیا لیاقت دارم !؟
سلام ممنون که سر زدی.سیستمم ریخته بود به هم به اینترنت دسترسی نداشتم
یا حیدر


پاسخ:
یا بنت الحیدر
۲۶ دی ۹۰ ، ۰۰:۰۶ - ز ه ر ا -
السلام علی القلب الصبور...
بانو قدم بگذارید بر این دل ِ سیاه
ای تمام ِ صبر اسوه ی ِ فداکاری خواهر ِ عشق
السلام علی قلب زینب صبور
سلام

اینکه صد البت امتیاز که اصلا برام مهم نیست.همین که بچه ها میان تووبمو

کلا وبم هواشون عوض میکنه خیلی خوبه

فقط میخواستم ببینم کجای کارم

میشه مشکلات وبمو بگید....میخوام درستش کنم



بی سواد قباله درسته . نه قواله



۲۷ دی ۹۰ ، ۰۵:۲۶ اشک روان بر امیر کاروان


حسین را می گویم، همان قلب تاریخ.... .

۲۷ دی ۹۰ ، ۱۷:۴۷ اشک روان بر امیر کاروان


salam dooooste khooobam.
merci shoma lotf darin

weblogetoon besiyar mofid va zibast behetoon tabrik migam
movafagh bashid.





سلام دوست عزیز ...
وب زیبا و پرمحتوایی دارید ...
وقت کردید به من هم سر بزنید ...
( یعنی من دیوانه نمیشم وقتی این نظرات رو میبینم ... )
عشق است محتوای مطالبت رو که هرجور بخونی ولاییه ...
- راستی ، سعی کن از عکسهای PNG کمتر استفاده کنی ... چون همه مرورگر ها توانایی نشون دادنشو ندارن و ظاهر وبلاگت رو خراب میکنن ...
یا علی


یادش بخیر!
هوای هیئت کرده دلم
روضه خوان فقط اشاره کرده
مگر مشارالیه کیست؟
۰۲ بهمن ۹۰ ، ۰۱:۵۸ مدعی عاشق ولایت
آجرک الله امام زمان (عج)
جای جای شهر گریانند در سوگ عزیزانت اما خواسته هایشان را ضمیمه کردند
نه نمی گویم بد است
میگویم اینست دلیل تاخیر ظهورتان

اللهم احفظ قائدناالخامنه ای
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
۰۷ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۵۳ یکی همین حوالی
سلام....
وبلاگ مفید و جالب توجهی دارید...
امیدوارم موفق باشید....و امیدوارم بتونید بی تعارف مسائل روز رو مطرح کنید!!؟؟
درکل ممنووووون..
یاعلی(ع)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">