بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

و من همچنان می گریم... اما این بار نه برای عاشورا، نه برای کربلا. برای خود و مردم عزاداری گریه میکنم که می دانند اربابشان زیر بارش تیرهای دشمن هم نمازش را اقامه کرد اما... .

بی تعارف

نظرات  (۵)

زیبا بود
۲۰ آذر ۹۰ ، ۱۳:۵۳ مدعی عاشق ولایت
هوالحق
بی تعارف بگم :
من و امثال من چقدر برای برپا داشتن این هدف اقدام کردن.
بی تعارف تئوری رو خوب میدونیم و خوب و بد کلا میدونیم پس چرا به گریه اکتفا کردیم.
چرا دستمونو به زانو نمیزنیم و نمیگیم یا علی و اقدام منتظرانمونو به رخ همه نمیکشیم و چرا ....
بی تعارف بگم:
خوب بود مطلبتون.
انشا... در دستگاه آقا امام زمان(عج)باشیم با
تمنای دعای فرج و اقدام منتظرانه.

.....................................................................................
بی تعارف:
فکر میکنم امروز شناخت وظیفه، مهمترین موضوعه. خیلی ها دارن کار میکنن اما متاسفانه هنوز وظیفه واقعیشونو نمی دونن. خوشحال میشم شما اگر راه حل مناسبی به ذهنتون میرسه، منو هم مطلع کنید.
آخه اما...
سلام
فوق العاده بود
به ما هم سر بزن
یا رضا

................................................................................
بی تعارف:
علیک سلام
ممنون،چشم.
یا زینب
۲۸ آذر ۹۰ ، ۲۰:۱۰ مدعی عاشق ولایت
هوالحق
جریان تسبیح بنده یک واسطه از جانب مادر شهیدان ابراهیمی هستم که تسبیح شهید وپیام مادرو به ایشون برسونم.
بنده دانشجوی دانشگاه گیلان بودم و دیگه رشتو همه جانبه با تمام مسئولین آشناییتی داریم.
تمنای دعای فرج و اقدام منتظرانه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">