بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

گاهی وقت‌ها یکی رو نیاز دارم که تو چشم‌هام زل بزنه و بهم بگه:

«خودت کردی که لعنت بر خودت باد!»

::

هیچ وقت آرزو نکن زبون تیزی داشته و حاضر به جواب باشی،

آرزو کن گزیده و سنجیده حرف بزنی... ( و تمرین کن!)

::

این خوبه که رُک و بی‌تعارف باشیم

ولی باید حواسمون رو هم جمع کنیم به بهانه‌ی کنار گذاشتن تعارف، ادب رو کنار نذاریم!

::

+  یکی همیشه هست که عاشق منه! (+)

نظرات  (۱۰)

سلام
جملات قصار جالبی بود
ترانه هم زیباست انصافا ...
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنونم اخوی
قصد نداشتم جملات ادبی بنویسم همینطوری حرف هایی بود که باید میگفتمشون!
محتاج دعام.
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۳ حمید اسماعیل زاده
(و تمرین کن!)

خوبه، خیلی.
پاسخ:
دارم تمرین میکنم :) ممنون.
مغرورنبودن راهم تمرین کنید
خیلی مهمه،خیلی
پاسخ:
سعی میکنم :)
چه موزیک مزخرفی
پاسخ:
به نظرم مضمون شعر فوق العادست و البته قرار نیست همه سلیقه‌ها مثل هم باشه... 
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۲۶ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
سلام..
حق نگهدارتان تا چند روزی..
یک سوال..برای همه سخت نظر میگذارید در وبشان؟!!!
وایه به دل میمانیم!!
یا علی
پاسخ:
سلام
اگر دیر آمدم مجروح بودم...
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۴ دکـ لـ مـ هـ
اصن یه وضیه،
طرف هرچی از دهنش در میاد نثار میکنه،  بعد میگه من آدم رُکی‎ام!

آخه بره، رک بودن با نفهم بودم فرق داره
پاسخ:
موافقم...
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۰ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
دیر که نه..اصلا نیامدید برای اظهار نظر..
نمیدانم جمله کنایه بود یا واقعیت..
به هر حال ان شاالله همیشه سلامت باشید..
پاسخ:
حقیقتش این دوسه ماه وقت خیلی کمتری برای سر زدن به وبلاگ دوستان داشتم.
جسم که سالمه اما روح، مجروح گناهه...
ممنونم، موفق باشید.
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۰۷ پرنده مهاجر
باسلام


خوش بحالتون


بخاطراینکه مجروح بودید....


ما که دیگه تموم کردیم




التماس دعا...
پاسخ:
سلام
خدا نکنه
إن‌شاءالله همیشه سلامت باشید...
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۱ سید جواد میرحسینی
موزیک خیلی خیلی زیبایی بود.دوبیت اولش مخصوصن
چراآدماوقتی که عصبانی هستن داد میزنن؟؟؟
این یه سوالی بود که یه دانشجو روانشناسی از استادش پرسید وچنین شنید....
وقتی ادم ها از دست یک دیگر ناراحت میشن قلب هایشان از هم دور میشود و هر چقدر قلب هایشان دورتر شود سصدایشان بلند تر میشوتا بتوانند صحبتهای خودرا بهم اننقال بدن وکسانی که عاشق هم دیگر هستند اصلا نیازی به صحبت ندارن وفقط نگاه برای ان ها کافیست.....
واقعا شعر زیبایی بود....
یکی همیشه هست که عاشق منه!
نگام که میکنه پلک نمیزن.

پاسخ:
جالب بود، ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">