بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

خواهر، بی بی، مادر، پرستار، القابی اند که زیبایی خود را مدیون زینب اند. اما خرابه نام «عمه» را برایش جاودانه کرد... . و در آن لحظات، انگار خدا هم مانده بود که تقدیر رقیه را چگونه رقم بزند؟! او هم نذر نام فاطمه را ادا کند و فدای ولایت شود یا بماند و یادگاری عشق زینب باشد.

...بگویید شمع را بیاورند که پروانه ی ما با گریه هایش غسل شهادت کرده است. حسین جان! تو که طاقت دوریِ پروانه ات را نداشتی، چرا به امانت گذاشتی اش؟!

...سلام الله علی زینب الصبور.

::

پ.ن:

رفتم کربلا اما... شاهد آیاتی بودم که قدرت تفسیرشان را نداشتم. خدایا زیاده نمی خواهم.

...زیارت مفسّر زیبایی هایی کربلا را نصیبم کن!

بی تعارف

نظرات  (۹)

سلام همشهری
ممنونم که به وبلاگم سر زدید بسیار خوشحالم کردید .امیدوارم همیشه یاد من باشید ...



.....................................................................
بی تعارف:
سلام
خواهش، همچنین.
سلام

ممنون که به وب من سر زدید

وب خوووووووبی دارید

بازم بیا خوشحال میشم


.....................................................................
بی تعارف:
سلام
سلام بی تعارف بگم وبلاگتون زیباست به منم سر بزنید دوست داشتین تبادل لینک کنیم


.....................................................................
بی تعارف:
سلام. لطف دارین.
سلام وبلاگتون پرمعناست شما رو لینک کردم ممنون میشم منو لینک کنید


.....................................................................
بی تعارف:
سلام، ممنون، حتما.
سلام.
چه بسیار کوتاه نوشته هایی که بلند غمی را نمایش می دهند ...
طیب الله بنانکم ...
یا علی

.....................................................................
بی تعارف:
سلام
یا زینب
سلام رفیق
گرچه محبوب ترین آرزویم آمدن تا حرم کرببلاست
چه بیایم چه نیایم حرمت همه زندگیم وقف شماست
السلام علیک یااباعبدالله
در ضمن شرمنده که دیر لینک شدید.


.....................................................................
بی تعارف:
سلام
خواهش میکنم، دشمنت شرمنده رفیق.
من به شوخی گفتم که...
۰۱ دی ۹۰ ، ۱۲:۴۳ محمدحسین
سلام. برای جالبتر شدن وبلاگت از عکس هم استفاده کن. راستی توی متن نوشتی :"حسین جان! تو که طاقت دوریِ پروانه ات را نداشتی، چرا به امانت گذاشتی اش؟" یکم بشتر تأمل کن. با این حرفت علم بلایا و منایای امام حسین رو زیر سوال میبری. به هر حال وبلاگ خوبی داری. اگه با تبدل لینک موافقی بهم خبر بده.
یا علی

.....................................................................
بی تعارف:
سلام، در مورد عکس، اطاعت امر شد اما در مورد متن. اینکه چیزی نیست. اگه دوباره بخونیش نوشتم: انگار خدا هم مانده بود که...!!
خب این تعابیر در متون ادبی دیده میشه، اگه بحث علمی باشه اشکال شما هم قابل قبوله ولی... .
یا زینب
۲۱ دی ۹۰ ، ۲۰:۵۵ تا بی کران
سلام
من هم اسمم زینبه و هم پرستارم وارزو می کنم که رهرو راه زینب باشم نه یدک کش نام زینب
وبلاگ قشنگی دارید
با افتخار لینک شدید
منتظرتون هستم
یا زینب


۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">