بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها



به این جمله اعتقادی ندارم: «برای زیارت کربلا نه پولش را دارم نه لیاقتش را».

عید ِ غدیر که رفتیم مشهد، روی دیوار حسینیه زده بودیم: «زائر مشهد الرّضا، مسافر ِ کرب و بلا» بعضی ها پرسیدند: «یعنی چی؟!» یادم نیست در جوابشان چه گفتم ولی الان صد در صد می دانم که وقتی پنجره فولاد قسمتم شد از همان جا به ضریح سلطان خیره شدم و از ایشان خواستم که بی لیاقتی ام را نادیده بگیرد و برات سفرم را امضا کند. وقتی پنجره را رها کردم و خواستم برگردم، نیم نگاهی کردم و گفتم: جسارتا خرج سفر هم با خودتان!

 

مشهد- عید غدیر سال 91


این چنین قرار شد ما هم مسافر شویم: اربعین، پیاده، نجف تا کربلا..

و جالب، زمان و مکان ِ شروع ِ حرکتمان است: 9 دی، حرم مطهر امام خمینی (ره).

دلم زودتر پیاده روی اش را شروع کرده و فریاد می زند: «هیهات منّا الذّلة».




5 دی ماه سال 91





+ شروع جاذبه ی مغناطیس حسینی، در روز اربعین است.      امام خامنه ای

+ مستند ألا یا أهل العالم (حتما ببینید):
   دانلود قسمت اول
   دانلود قسمت دوم

+ میعادگاه بین المللی شیعیان (با حاج علیرضا پناهیان درباره ی پیاده روی بزرگ اربعین)

نظرات  (۱۱)

۰۶ دی ۹۱ ، ۱۱:۴۷ - خط ِ تیره -
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به فرشته ها به باران برسان
سلام مارا ..

+منم عید قربان مشهد بودم خیلی روسیاهم که براتمو نگرفتم از آقا ...
+خیلی دعامون کنید که انشالله همچین زیارتی تو اربعین با پای پیاده نصیبم بشه
+زیارتتون بامعرفت ، انشالله و با دست و دل ِ پر برگردید
+ کربلایی آن است که اربابم شد ... کربلایی بشید کربلایی بمانید و کربلایی شهید شید ...

+ [ ... ]




سلام
آره قبول دارم. چند وقت پیش منم با جیب خالی رفتم... فقط یه امضا همراهم بود...
برو انشالا با معرفت بری. برای دوستاتم دعاکن یادت نره ها! وگرنه باید شیرینی بیاری



تا حالا دو بار پیاده رفتم مشهد، بهترین جاش وقتی بود که می نشستیم و آبله ی پاهامون رو نگاه می کردیم، و روشون دست می کشیدیم. نمی دونم مسیری که پیاده می ری پاهات آبله می زنه یا نه، ولی اگه زد به یاد من هم باش،
اگه هم نزد باشی ها!
آقا وقتی رسیدی، نگاهت که به حرم افتاد، خیلی التماس دعا کن(!)
سلام
خوشا به حالت
مارو هم یاد کن
خیلیییییییییییییییییییییی التمااااااس دعاااااااااااااااااااااااااااا
ان شاء الله خدا توفیق زیارت بامعرفت به شما عطا کنه
یا حسین ع


هنوز منتظرم تا شاید یه روز هم قسمت ما بشه
ببخشید سلام فراموش شد
۱۰ دی ۹۱ ، ۱۷:۰۱ نوای دل من
سلام مجتبی جان رفتی انشاالله بر نکردی!! تیکه تیکه بشی....
۱۰ دی ۹۱ ، ۱۷:۰۸ نوای دل من
البته شهیدهااا
۱۲ دی ۹۱ ، ۱۶:۰۸ سرویس وبلاگستان 8دی
عرض سلام.
مطلب شما در سرویس وبلاگستان 8دی منتشر شد.
لینک مطلب شما در 8ی :
http://www.8dey.ir/38117
.....................................
با لینک کردن 8دی در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.
در صورت تمایل پس از بروزرسانی ما را مطلع سازید.
سلام وب خیلی قشنگه خیلی زیاد موفق باشی
کاشکی بشه منم برم کربلا
لینکت کردم



۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۴ سرویس وبلاگستان 8دی
عرض سلام.
مطلب شما در سرویس وبلاگستان 8دی منتشر شد.
لینک مطلب شما در 8ی :
http://blog.8dey.ir/35600/
.....................................
با لینک کردن سرویس وبلاگستان 8دی در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.
در صورت تمایل پس از بروزرسانی ما را مطلع سازید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">