بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

در مسیر، بچه ها همه خوشگل بودند... لبنانی ها از همه بامزه تر!

::

::

پ.ن:

+ ربیع آمد، بهار من کجایی؟!

نظرات  (۲)

سلام. عیدتون مبارک. واااااااااااای دختره رو چه نازه. من بودم نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم حتما باید بوسی گازی کشش لپی صورت میگرفت...




۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۲ نوای دل من
اره نه بله خیلی بامزه هست گوگولی مگولیییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">