بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

دلم می لرزید وقتی این تابلو را در طول مسیر می‌دیدم. سال‌ها پیش هم برای حسین علیه‌السّلام نامه فرستاده بودند اما... تابلو کردند!!

نحن حسینیون ما بقینا... ما بقینا... مابقینا... .

::

پ.ن:

+ آخرش نفهمیدم فلسفه ی اون دوتا نقطه بعد از نحن چیه؟!

+ «آرگو» گلدن گلاب گرفت. مدیونید اگر فکر کنید پشت ِ این انتخاب، ذرّه ای اهداف سیاسی باشه!!

نظرات  (۸)

:(
سلام



سلام
خوشا به حال دلت. . .
به حریم یار سفر کرده ای و سخت دلتنگی!
دعا کنید دل ما نیز مفتخر بشود. . .


واااااای منم میخوام خو



سلام داستان این دوتا نقطه چی شد ؟



واقعا نمیدونی معنیشو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطمئنی؟؟؟
شاید بعدا بهت گفتم!!!!
قلب من باهرتپش،دارد دعایت می کند
بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند...
التماس دعا


۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۱۳ نوای دل من
......
آن نقطه های بالای مان را هم کسی نمیفهمد!
لبیک یاحسین
یا سلاله
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۷ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خداییش من فکر نکردم کِ سیاسی باشه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">