بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

امام صادق علیه السّلام:

برادران خود را با دو خصلت آزمایش کنید پس اگر آن دو خصلت در آنها بود خوب است، وگرنه دور شوید، دور شوید، دور شوید: مواظبت او بر نمازهایش در اوقات آن و نیکى به برادران در سختى و گشایش.

کافی ، محمد بن یعقوب کلینی : ج 2 ص 672 ح7

وسائل الشیعه ،شیخ حر عاملی : ج 12ص

::

پ.ن:

+ چند وقتی بود می‌خواستم این حدیث رو اینجا بذارم ولی می‌ترسیدم یه سری از رفقام بی‌خیالم بشن! ولی حالا که بحث رفاقت مطرح شد دلم رو زدم به دریا! خدا به خیر بگذرونه. :)

+ متن و شرح مختصر و مفید این حدیث زیبا رو می‌تونید اینجا بخونید: (+)

نظرات  (۱۰)

ما که ازمایش کردیم. نتیجش مثبت بود. 

پاسخ:
خداروشکر.
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۸:۴۰ چشم چشم دو ابرو
واللا چی بگم که دلم خونه ...

یعنی اگه اینجور بود برای بهبودش تلاش نکنیم ؟؟؟
پاسخ:
اگه شرح حدیث رو بخونی فکر کنم در تعریف اخوان به نتایج خوبی برسی. حل نشد بازم بیا پیش خودم!
دور شو خب دِ لامسب!
پاسخ:
:دی
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
بسیار عالی 
.
دور نمی شویم
دور نمی شویم
دور نمی شویم
سلام
آخ گفتین. چقدر من بگم ساعت جلسه رو درست کنین.
إهم إهم قابلی نداشت.
پاسخ:
سلام

:)
وقتی یار قدر یار را نداند
غریبه جفت ۶ می اورد.
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۰ صدای خاکی ها
دانلود صوت جشن غدیر آدامست.
یازینب
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۱ صدای خاکی ها
پیرو نظر قبلی
آمادست!
اصلاح شد
پاسخ:
ممنون
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۰ سید جواد میرحسینی
سلام .خوبی؟پسندیدم.
پاسخ:
سلام
خوبم به لطف شما :)
خداروشکر.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">