بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها


::

رو‌به‌روی حضرت عباس علیه‌السلام شرمندگی در وجودم غوغا می‌کرد. او سرباز ِ امام ِ زمانش بود و من هم خودم را سرباز ِ امام ِ زمانم نامیده‌ام... هر دو کمر امام را شکسته‌ایم؛ او با شهادتش و من با کارهایم... .

::

پ.ن:

+ شرایط برای عکس گرفتن خوب نبود. همین قدر از دستم برمیومد.

 

نظرات  (۷)

۲۲ دی ۹۱ ، ۲۱:۳۶ - خط ِ تیره -
...
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۱:۱۳ چرخه تکامل
ای بامصب میشه خودتو معرفی کنی؟
به هر حال باید مشخص بشه نقدت از روی سازندگیه یا ناسازگاری



۲۳ دی ۹۱ ، ۱۱:۱۵ چرخه تکامل
راستی زیارتت هم قبول



پاسخ:
إن شاءالله قسمتتان زیارت اربعین...
۲۳ دی ۹۱ ، ۲۳:۰۴ پیاده رو
جانا سخن از زبان ما می گویی!!!
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۴ نوای دل من
شما هم شرایط گیر نیاری شرایط میاد سراغت!



۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۹ محمدجواد کرامتی
کاش ما هم مثل شما جرعه های آرامش رو یکی یکی سر میکشیدیم!!!
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
هعی .. :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">