بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

مراسم ختم شهید محمدحسین عطری کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد و پای خیلی ها را در این حسینیه باز کرد. من که دیر رسیده بودم همان انتها نشستم. سخنران داشت با حسرت از جاماندن ما از شهدا می گفت و یکی از اعضای شورای منحل شده ی شهر بود که با فاصله ی کمی جلوتر از من، زار زار گریه می کرد. ظاهر برآشفته اش خالی از ذره ای ریا و خودنمایی بود. از طرف ِ دیگر هم کاندیدای جوان ِ شورای شهر از در وارد شد، سرزنده و خوشحال جمعیت را می شکافت و جلو می رفت. خیلی دوست داشتم همانجا به او بگویم: «آقای کاندیدا! حواست باشد؛ یا باید خود را مدیون شهدا بدانی و راهشان را دنبال کنی یا کنج زندان را انتخاب کنی! تجربه هم که ثابت کرده فرقی ندارد ریش داشته باشی یا نه!»

::

پ.ن:

با صلواتی تقدیم به شهید عطری و شهید علیزاده پاسداران رشیدی که حین ماموریت سپاه، در سوریه به شهادت رسیدند.

شهید عطری

بی تعارف

نظرات  (۶)

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۸ عارف‌حسین
تجربه هم که ثابت کرده فرقی ندارد ریش داشته باشی یا نه!
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۸ پایان خوب انتظار
سلام...مطلب نو و قابل تآملی بود..کاش رفته بودین جلو و بهش گفته بودین..و کاش اگه گفته بودین گوش میکرد!!!
شما تو لینک های بنده هستین،اما من خودمو تو لینکاتون پیدا نکردم!!
پاسخ:
سلام
کاش فقط ای کاش...
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۱ پایان خوب انتظار
سلام...پس من کجام؟؟؟لینک نمیکنید؟؟!!!
پاسخ:
سلام
راستش نمیخواستم یه مدت کسی رو لینک کنم و داشتم وبلاگ هایی رو که نمیخوندمشون از پیوندهام حذف میکردم...
ولی الان هستید.
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۰ پایان خوب انتظار
ممنون..پس ایشالا بیاید وبم و مطالب رو بخونید..شاید که دوست داشته باشید..خوشحال میشم پیشنهاد و انتقاد هم بکنید..یا حق

اللهم صل علی محمد و آل محمد

 

روحشان شاد.....

تو چی مدیون شهدا نیستی یا تافته جدا بافته ای ، انقلابی که بیفته دست تو امثال تو فاتحه اش خونده است باید از شر شما افراطی ها خلاص شد
پاسخ:
ما زندگیمون رو مدیون شهداییم، إیشالله خدا ریشه ی هرچی افراطی رو از مملکتمونن بکنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">