بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

من

فقط

به تو

نگاه می کنم،

بابای انقلابی ام.

::

روز پدر مبارک

::

بابای انقلابی ام

بی تعارف

نظرات  (۱۳)

۰۲ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۳ عارف عبداله‌زاده
چه عکس قشنگی...
پاسخ:
آرمیتای همیشه پری...
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۱ زهرا اکبری
من فقط به "تو" نگاه میکنم...چه جمله ی پرمعنا و عاشقانه ای:)
پاسخ:
دیگران هرچه می خواهند بگویند، من فقط به تو نگاه می کنم...
سلام

خداقوت...

ماهم موجی شدیم... :)

یاعلی مدد..
پاسخ:
سلام
ممنون
پایدار باشید... تا باشه از اینجور موجی شدن ها!
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۵ جوان انقلابی
گویند امام هر عصر بابای مهربان است
روز پدر مبارک بابای مهربانم...
اللهم عجل لولیک...
-----------------------------
عفو بفرمائید دیر اومدیم.
پاسخ:
اگر دیر آمدی....
همین که اومدید ممنون.
موفق باشید.
یا علی
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۲ راحیل کربلا
زیبا بود
پاسخ:
ممنون
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۴ پایان خوب انتظار
سلاااااااااام و یا علی...
پاسخ:
سلام و یا زینب...
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۶ طلبه کوچولو -
سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام-
این عکسو نه همه ی عکسای آقامو وقتی میبینم دلم آب میشه لذت میبرم -
مولای من تو تنها نیستی امروز نسل سومی های باتو هستند .
اولیش خودم جانم فدایت می کنم.مولای من .
عکس زیبایی بود برادر خیلی زیبا خیلی پر معنا خیلی .........


وبلاگ خوبی دارید یاعلی...
وقت کردی به ما هم سر بزن موضوعات طلبگی دارم اگر می خواید با طلبه ها آشنا بشید.
یاعلی......
پاسخ:
سلام
ممنون
یا امام غریب!
سلام وبلاگ قشنگ وپر محتوایی دارین خوش حال میشم به منم سر بزنید التماس دعا
پاسخ:
سلام
میدونستم وبلاگ پرمحتوایی دارم ولی انصافا شک داشتم قشنگه یا نه! :|
ممنون
سلام این خوب نیست به ملت پیشنهاد می دی اما یه سر به پستشون نمیزنی یا نظر نمیدی!
پاسخ:
سلام
اصلا خوب نیست ولی مگه ما بدها دل نداریم؟! (بی ربط)
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۹ سیدامیر ولایی
نظر می دهم پس هستم جناب قدیانی..

http://bezangah.blog.ir/1392/03/09/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D9%85-%D9%BE%D8%B3-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%AC%D9%86%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C

می‌دونم دوست‌ش دارید، اما خواهشاً بگذارید بچگی‌ش رو بکنه.
سلام حتما به وبلاگم سر بزنید یه سری سوالات پرسیدم راجع به آخوندها ممنون میشم جواب بدید.
میتونید نظرتون رو راجع به کامنت های سایر دویتان هم بدید!
پاسخ:
سلام
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۵ محمد حسن شاگردتون
مطلب جالبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">