بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

بی تعارف

نظرات  (۵)

سلام... ایول
لینکت می کنم دادا

--------------------------------------------------------
بی تعارف:
سلام ... از این ورا؟
انگشت اشاره اباعبدالله به سمت آنانی است که عاشورا را به باور ایستاده‏اند و زمین و زمان را کربلا می‏دانند؛ به سمت من و تو، به سمت ما. به شرط آنکه به لهجه عشق سخن گوییم، و به تمامیت دلدادگی، ایمان بیاوریم، و به «شهادت» شهادت دهیم، آیات اطاعت از امام را تلاوت کنیم. و امروز حسینی بودن ما در اطاعت پذیری‏مان از ولی فقیه زمان، فرزند فاطمه، سیدعلی حسینی خامنه‏ای، معنی می‏شود.

التماس دعا
۱۱ آذر ۹۰ ، ۱۰:۱۲ سمیراتدین
سلام/ممنون آپتون قشنگ بود.کاش بتونم اینجوری سرمایه گذاری کنم.جالب بود

--------------------------------------------------------
بی تعارف:
سلام ، خواهش. ان شاءالله.
یکی جلوی درب خروج هیئت با یه کیسه سبز توی دستش داد می زد:
صد در دنیا
هزار در آخرت
ایده جالبی بود
ممنون!
--------------------------------------------------------
بی تعارف:
جمله شما جالب تر بود...
خواهش.
سلام
عالی بود ... اصلاح میکنم : عالی هست ... هم متنش ، هم موضوع و هم طراحی ...
راستی ، مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی ، فقط 2 روز دنیا ...
یا علی
--------------------------------------------------------
بی تعارف:
سلام
نظر لطف شماست.
یا زینب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">