بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها


تا جایی که یادم میاد داشتم دنبال ثانیه ها و دقیقه ها می دویدم، اصلا هم نتونستم آدمهایی رو که عُمریه دارن همه ی کارهاشونو رأس یه ساعت ِ مشخص انجام میدن، درک کنم... حسّ ِ رقابت ِ نابرابر با عقربه های خستگی ناپذیری رو دارم که اگه بخوابن هم باید بعد از تعویض باطریشون، بکشیشون جلو!



+

هستی، نفس ساعت سرگردانی ست/

در ثانیه ها دلــهره ی پـنـهانی ست/

تسبیح قیامت است در دست زمان/

هر دانـه ی آن جـمجـمه ی انـســانـی ست!/

                                         ایرج زبردست


بی تعارف

انسان

رقابت

عمر

نظرات  (۶)

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۱۱ آقا محمد(nagh2barre30)
سلام ...

ممنون از پستای خوبت ...

داداش شرمنده ام هنوز باهات تماس نگرفتما ... در اولین فرصت ایشاللا ...

راستی چند تا پست جدید گذاشتیم ...

یاعلی ...


بی تعارف:
سلام اخوی
خواهش میکنم. دشمنت شرمنده، عجله ای نیست.
می رسم خدمتت
یا زینب
سلام ...

می شود کمک حال ِ دلم شوید ؟؟



سلام
از مصرع آخر ترسیدم!!!



سلام واقعا زیبا بود



۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۵۶ نیستان انتظار
سلام وبلاگ خوبی دارین بهتون تبریک می گم به وبلاگ شعر من هم سری بزنید خوشحال میشم.موفق باشید.



سلام.
خوشحال میشم به وبلاگ بنده سر بزنید و نظر بدین.
التماس دعا.




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">