بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

20نفریم؛ 10نفر طلبه و 10نفر دانشجو. می‌خوایم از امشب معتکف بشیم، مردّدم بهتون بگم یا نه؟!

::

اعتکاف

نظرات  (۲۵)

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۹ شهدای مسجد سید ابراهیم کازرون

 

اگر شیری درنده در برابرتان باشد ، بهتر از آن است که سگی خائن پشت سرتان باشد

سلام و عرض ادب

در این آخرین روزهای ماه مبارک، اگر فرصتی دست داد برای ما هم دعا کنید . . .

و نیز مایل به مفتخر شدن بوسیله ی تبادل لینک با شما هستیم

پاسخ:
سلام و ادب
ما از قبلنا به کازرونی ها ارادت خاصی داشتیم. :)
اول سلام بر معتکف ذهن های منتظر.
دوم سلام بر تو دوست صمیمی.
اهل قلم نیستم ولی با نوشته ای ساده و با زبون خوش بهت میگم که خواهش می کنم نگو !!
التماست می کنم نگو !!
آخه با گفتنت دل آدمایی رو که دلشون برای اعتکاف پر می کشه ولی بنا به دلایلی نمی تونن معتکف بشن، می شکنی !!
دل شکستن روا نیست.
پس خواهش می کنم دلم رو نشکن و نگو که می خوای معتکف بشی!
بگو خب !
پاسخ:
سلام اخوی
خوبی؟
ازین ورا؟!
سلام.
شرمنده ام می تونم بپرسم " پ.ن: " یعنی چی؟
گفتم شرمنده ام، بخاطر اینکه از بوی شیری که از دهنم میاد دل خور نشی. تازه واردم دیگه، چیکار کنم!!!
پاسخ:
سلام
بخون : پی نوشت!
شما بزرگواری...
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۳۵ مجمع نخبگان
نمی گذارم امر به معروف و نهی از منکر در این شهر بمیرد ! بیست نفری فکر می کنیم ، شیرفرهاد تو برره یادتونه ؛ فکر می کنیم ... مثل ایکیوسان هم به شقیقه هایمان می زنیم ...
پاسخ:
؟
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۹ وبلاگستان 8دی

عرض ادب.

وبلاگستان 8دی - مرجع وبلاگنویسان گیلانی برای شما قبولی طاعات و عبادات را از حضرت حق خواستار است.

موفق و سربلند باشید.

متشکریم از بروزرسانی شما.

 

* فراخوان شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی سبط النبی (ع)

http://blog.8dey.com/37580/

پاسخ:
عرض احترام!
آقا این وبلاگستان چه کارهایی بلده ها؟! :) دمتون گرم!
هستیم خدمتتون...
بسم الله
::جوانان بشنوند!::
پادکستی از نصایح شیرین و دلسوزانه امام خامنه ای به جوانان
التماس دعا
یا حق.
سلام نگو ریا میشه
مگه ما به کسی گفتیم...
پاسخ:
سلام
باشه نمی گم! :)

سلام

 

کشته ی این عکس هاتم...

پاسخ:
سلام
مخلصتیم! :)
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۲ احساسات نامحسوس
سلام....
کجا می خواین معتکف بشین؟
پاسخ:
سلام
توی مسجد! :)
سلام
من تازه واردم و دوست دارم برای دل خوشیم هم که شده، لااقل یه نگاهی بهم بندازی.
نظرت چیه؟
پاسخ:
سلام
میرسم خدمتت. :)

سلام بر ریاکاران گرامی. التماس دعا

پاسخ:
سلام
معلومه که ما رو خوب شناختیدا...
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۵ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " حجاب اختیاری " بروز هستم . در این مقاله بحث می شود که آیا در اسلام حجاب اختیاری است یا اجباری ؟؟؟؟ " حیات العلم بالرد و بالنقد " ما را با نقدها و نظرات خود یاری کنید .

پاسخ:
سلام
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۴ پایان خوب انتظار
شما که گفتید!دیگه واسه گفتن چی مرددین؟؟؟
التماس دعا معتکف!
یا علی..
پاسخ:
همون!
التماس دعا دارم...

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم .... اللهم عجل لولیک الفرج

 


پاسخ:
محتاج دعام

اللهم عجل لولیک الفرج
اونو نمیدونم،ولی بگو یکیش من بودم یکم ریا شه!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ایها النّاس! این علی آقا هم معتکف بود...
خوب شد؟! :)
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۱ پایان خوب انتظار
سلام..عیدتون مبارک..
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک.
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۷ محمدجواد کرامتی
چه حالی داد...
پاسخ:
البته حال معنوی!
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۵ سید جلیل میرحسینی
سلام
تنها اعتکافی بود که انقدر تاثیر گذار بود.
انشاالله لحظه های اعتکاف رو در طور زندگی به یاد داشته باشیم و اون اعمال هارو هر روز انجام بدیم
یازینب
پاسخ:
سلام
خداروشکر
إن شاءالله...
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
سلآم . قبول باشه :)
پاسخ:
سلام
ممنون

راهی کربلا هستی...؟؟؟؟؟

یاعلی . . .

پاسخ:
یا زینب
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۶ محمدجواد کرامتی
چه افاضه ای فرموده سدجلیل!
«طور زندگی»
«اعمال ها!»

پاسخ:
اشتباه تایپیه آقا! گیر نده. :)
مارو هم دعا کردید؟
پاسخ:
استادان تواضع باید محضر شما زانو بزنند!
از شما هم قبول باشه :)
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۵ صدای خاکی ها
سلام
آی محمد جواددد توهم گیر دادیا ولی کنار بیا باهاش
پاسخ:
سلام
صلواااات بفرســــت!
سلام و وقت بخیر
به روزیم و چشم به راه :گل
پاسخ:
سلام
سلام
خواهش می کنم نگو منم اعتکاف بودم باشه؟!
یاا...
پاسخ:
سلام
نه، بین خودمون میمونه!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">