بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

با بررسی اجمالی بر خبرگزاری ها، به راحتی می توان به رشد بی اندازه ی سطح ِ فرهنگ ِ خبررسانی در کشورمان پی برد و به آن بالید. انتخاب خبرهای مناسب و قرار دادن آن ها در بهترین اولویت با عالی ترین عنوان ها و گاهی تحلیل های به شدت دقیق، آدم را به وجد می آورد. مثلا بعد از حضور رئیس جمهور در مراسم وداع با چاوز یکی از خبرگزاری ها این طور نوشت:

... و باز هم ساختار شکنی خیلی "نامتعارف" و زیر پا گذاشتن ارزش ها توسط احمدی نژاد!

+ فیلم و تصویرهای چیزدار


موضوع دست دادن یا ندادن مقامات دیپلماتیک ایران با شخصیت های خارجی و بوسیدن یا نبوسیدن آن ها، همواره دغدغه ی بسیار حیاتی و مهمی بود که گه گاه یا ناگاه باعث ایجاد جنجال هایی شده است.

به گزارش سرویس سیاسی- اطلاعاتی بوووق ؛ پخش فیلمی با کیفیت پایین که اصلا چیزی هم در آن معلوم نیست در مورد دست دادن سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران با تعدادی زن ِ زشت و بد ترکیب در ایتالیا، چنان جنجالی در رسانه های ایران به پا کرد که آن سرش ناپیدا و تا مدت ها فیلم این ماجرا، جزء پربازدیدترین فیلم های مخاطبان ایرانی در سایت های خبری و حتی سایت های چیزدار بود!

محمود احمدی نژاد رییس جمهور بسیار جنجالی ایران که شوت های پای راستش بی نظیر است یکبار دست راست ِ معلم نه چندان پیر  ِ خود را به بهانه "پاسداست و بزرگداشت جایگاه معلم" و فقط و فقط به همین بهانه بوسیده بود، در تازه ترین و داغ ترین اقدام خود، دست به یک ساختارشکنی جدید، عجیب و فوق العاده داده است! البته لازم به ذکر است که احمدی نژاد دست ِ راست معلم خود را جلوی دوربین ها یکبار بوسیده و معلوم نیست در غیاب دوربین ها چندین بار دیگر این حرکت را انجام داده است و آیا دست چپ معلمش را هم به همان بهانه بوسیده یا نه؟!

او در این اقدام شگفت انگیز و خارق العاده که خلاف اصول دینی و دیپلماتیک ایران تعریف شده است، ضمن مصافحه و در آغوش گرفتن مادر ِ زیبا و جوان ِ مرحوم هوگو چاوز، ساختار شکنانه ترین حرکت را کرده و به او دلداری هم داده است.

 ...

 

...

لینک خبر

...

این خبر صرفا یک مثال بود و خیلی از خبرگزاری های دیگر در همین اندازه فوق العاده عمل کرده اند و می کنند و در انعکاس خبر، اصلا تمایلی به سمت و سوهای خیلی خاص ندارند که دستشان درد نکند واقعا.

نظرات  (۷)

خیلی خوشم اومد اقا مجتبی عزیز
کپی با ذکر منبع
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۱۲ دکـ لـ مـ هـ
خوب بود ولی خیلی بیشتراز این چیزایی بود که نوشتی.
شایدم زیادی بو دار بود ننوشتیش!
خدا می‎داند...




سلام
ههههههه
حالا اون یکی عکساش رو ندیدین
خییییییییلی ابروریزیه
البته شاید فتوشاپ باشه




سلام
دعوتی به وبلاگ ما
اگه با تبادل لینک موافق بودی برام نظر بذار
یا علی
خبرنگارها هم دنباله سوژه
آیا واقعاً مسئله این است...؟




۲۲ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۴۳ سرویس وبلاگستان 8دی
عرض سلام.
مطلب شما در سرویس وبلاگستان 8دی منتشر شد.
لینک مطلب شما در 8دی :
http://blog.8dey.ir/35799/
.....................................
با لینک کردن سرویس وبلاگستان 8دی در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.
در صورت تمایل پس از بروزرسانی ما را مطلع سازید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">