بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

فراخوان چیدن هفت سین از اسماء و القاب مادر هستی صدیقه کبری سلام الله علیها

::

هفت سین فاطمی

::

+ توی مسیر راهیان نور هستیم، با گوشی دارم پست میذارم، خوبی بدی ببخشید دیگه... در صورت امکان منتشر کنید تا سفر‌ه های بیشتری متبرک به نام حضرت مادر چیده بشه ان شاءالله... 

::

هفت سین فاطمی 2

بی تعارف

نظرات  (۶)

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۴ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
سلام..به شهرمون خوش اومدید..
ان شاالله که نهایت استفاده رو از معراج شهدا و مناطق جنگی ببرید..
التماس دعا..
پاسخ:
سلام، خیلی ممنونم، ان شاءالله...
محتاج دعام
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۵ حمید اسماعیل زاده
آفرین
خیلی زیباشده، خیععلی.

پاسخ:
ممنون، درصورت توان منتشر کنید...
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۵ منتظر المهدی (عج)
سلام
 ایده بسیار خوبیه خیلی زیباست، خیلی از دوستان به دنبال یه ایده خوب برای امسال بودن، منتشر می کنم 
یا زهرا (س)

پاسخ:
سلام
امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره...
ممنون
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۲ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
این طرح رو تو واتس آپ نشر دادم..
خیییلی قشنگه..کار خودتونه؟!
پاسخ:
ممنونم...
بله، کار دوستان هیئته...
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۲ محمدجواد کرامتی
اوووووفففف
دم همگی برن تو ا کریسپ(جزغاله)
واقعاً آفرییین!
حتماً
ما رو از یاد نبرید!
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۱۵ دکـ لـ مـ هـ

دستِ عواملش درد نکنه. خدا زیادشون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">