بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

دیگه چیزی نمونده، حلال کنید لطفا ...

::

بی تعارف

نظرات  (۱۶)

سلام
این ساعت حلالیت طلبیدنه؟ زابرامون کردی!!!
برو عزیز مارو هم دعا کن ...
یا علی
پاسخ:
سلام
شرمنده دیگه...
إن‌شاءالله
یا زینب

سلام علیکم .

به چی چیزی نمونده؟؟؟

من چندتا سوال ازتون دارم،

1-چطور میشه عدالت خداوند رو به یک شخص لامذهب ثابت کرد،من از هرطریق رفتم نتیجه نگرفتم.

2-تکلیف نمازهایی که بدلیل عدم حضور قلب ازمون فوت شده چی هستش؟

 

 

پاسخ:
سلام
به سفر غریب...
::
- به نظرم میرسه اثبات عدل نتیجه ی اثبات خداوند قادر و حکیم باشه، پس اگه فرد مقابلمون، خدا و قدرت و حکمتشو قبول نداشته باشه اول باید اینا رو بهش ثابت کنیم و در نتیجه به عدالتش برسیم ولی پیشنهاد میکنم حتما حتما این فایل صوتی رو دانلود کنید و گوش بدید: (+) و اگر به کارتون اومد این رو هم گوش بدید: (+)
- درسته که بعضا حضور قلب نداریم اما حضور قلب شرط صحت نماز نیست پس در واقع ازمون فوت نشده و نیاز به قضا نداره ولی علما میگن اون نمازی که آدمو بالا میبره و تنهی عن الفحشا است نماز با حضور قلبه...
یکی از بچه ها همین الآن بهم گفت فک میکنم تو فقط توی جمع خواب و برنامه هات منظمه، الآن من جوابشو چی بدم!!؟ هان؟
پاسخ:
بعضی حرفا رو باید به وقتش گفت... اگه همون موقع نگم بعدش افسوس میخورم که چرا نگفتم...
متوجه نشدم هرچه بود آرزوی موفقیت!
راستی من در یک عمل آبروبرانه متوجه نشدم که بلاگ دات آی آر شما لینک سایت نظر دهندگان رو کنار نظر می ذاره و اسم نظر دهنده رو لینک نمی کنه تقاضا دارم کامنت مفتضحانه بنده رو برای اون دوستی که آشیان بودن پاک کنید تا بیشتر آب نشدم هر بار میام می بینمش حس بدی بهم دست میده که نفهمیدم چجوری برم وبلاگشون!
نظرم: درست نیست آدمی نطرش رو ولو توی وبسایت یا وبلاگ خودش اعلام کنه بعد طاقت شنیدن صحبت مخالفان فکریش رو نداشته باشه گوش هاش رو بگیره و بی ادبانه ورود افراد با تفکر مخالف رو ممنوع کنه که با خیال راحت هرچه خواست بنویسه...
بنده هم فمینیست نیستم اما جمله ایشون خاطرات بدی رو برام تداعی کرد. خاطره از وقتی که به شبکه مخوف(!!!) فیسبوک می رفتم. توی پیج ده هزار لایک به عشق حضرت زهرا صاحب پیج نظر شخصی خودش رو در مورد ضریح مطلای امام حسین (ع) که به تازگی 20 میلیارد تومن هزینه ساختش شده بود نوشته بود. بنده هم خالصانه نظر مخالفم رو به یک سری دلیل مودبانه ذکر کرده بودم. که عده ای هم با بنده موافق بودن. ایشون بعد از یک بحث طولانی که بنده هم توش ادله و حدیث کم نیاوردم به عنوان استناد، فرمودن "فلانی ها(که نگم به جای فلانی چه گفتن بهتره) متفرق شید!!! یعنی ترس از شنیدن نظر مخالفشون رو با چنین لحن بی ادبانه و گستاخانه ای ابراز کردن. و یادم نمیره تا چه حد از این جمله ناراحت بودم... تا چه حد با اینکه خودم خالصانه دینم رو دوست داشتم و روش غیرتی بودم و خودم رو به اصطلاح مذهبی می دونستم از کلمه مذهبی بیزار شده بودم...
حالا هم امیدوارم سرکار خانم یا جناب آقای آشیان نظر بنده رو اینجا ببینن... فقط همین.
شدیدا هم معذرت می خوام که همیشه با کامنت های توماریم نظم بلاگ رو بهم می ریزم و خرده نمی گیرید....یا حق
پاسخ:
ممنون.
و ممنون از توضیح کاملتون...
خواسته یا ناخواسته بلاگم به همین نظرات بند شده، پس معذرت نیاز نیست.
یاعلی...
در ضمن تصویر هدینگ جدید سایت فوق العاده است....کاش فقط زمینه مشکی نبود. پشت آیه زمینه مشکی نذارید به نظرم یه رنگ آرام بخش آبی یا سبز یا مثل اینها بهتره. من برای انتقاد آفریده شدم انگار!
پاسخ:
انتقاد که همیشه خوبه ولی این تصویر قسمتی از پرده خانه خداست و خب رنگش هم که مشکیه و من نخواستم بیشتر از این دستکاریش کنم...
سلام
هرجا که هست به سلامت و التماس دعا ...
پاسخ:
سلام
ممنون و محتاج دعام...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۳۰ چشم چشم دو ابرو
سلام حاجی ...

تو هم حلالمون کن ...

و دعا ...
پاسخ:
سلام
حلال و دعا :)
من که شما رو نمی شناسم
شما هم من رو نمی شناسید
ولی خب حلالی...
سلام
شرط حلال ، دعا کردنه لطفا………!
پاسخ:
سلام
الان که فک کنم تو آسمونا باشی! ولی در هر صورت
خاکِ بقیع فراموش نشه ها... لطفا 11111  :)
علی علی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۶ صـدایـِ خاکیـ هـا
حلالی
آبرو بردن هنر نیست!

سلام
تربت بروز شد
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم
عاقبتتون ختم بخیر ان شاءالله
التماس دعا

=========
دیر رسیدم؟؟
التماس دعای فراوون
:)
پاسخ:
سلام
::
محتاجم
سلام
انشاالله به سلامتی برین و برگردین
دعا برا خوانندگان وبلاگتون فراموش نشه حاج آقا.
پاسخ:
سلام
ممنون
واسه همه دعا کردم مخصوصا مدینه...
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۰ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
سلام..
یه حدس هایی میزنم..
اما هی میگم خدا نکنه!
ان شاالله هر جا هست..به سلامت برید و برگردید..
خیلی محتاج دعا هستم ..محرومم نکنید از دعای مخصوص..
دست پر برید و دست پر تر برگردید به امید خدا..
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۱ محمدجواد کرامتی
آن صفر کرده که یه موسسه و خورده ای دل همره اوست،
هرکجا هست خدایا به سلامت دارش!!!
پاسخ:
قربون این دل‌های همراه دیگه!
به یادت بودم فراوون :)
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۶ ایمان صمدی نیا
چی بگم ،
فقط می تونم بگم ،
سلام داداش ، خوبی ، چطوری ؟!!
پاسخ:
سلام
خوبم شکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">