بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

امام وقتی هادی باشد کافیست ماموم واقعی باشی تا هدایت شوی.

::

من و محمدعلی تازه رسیده بودیم که حمید با یک جعبه شیرینی خودش را به ما رساند. علت شیرینی را پرسیدم، با لبخند گفت: «بمونه داخل جلسه میگم.» وارد جلسه که شدیم من و حمید کنار هم نشستیم و جعبه شیرینی هم روی میز، وسط ما بود. معمولا در جلسات قبل، پذیرایی یا داوطلبانه به خاطر ازدواج یکی از دوستان بود یا قبولی در آزمون کارشناسی ارشد و یا غیرداوطلبانه بود و در ازای جریمه ای که باید پرداخت می‌شد! اما این بار کسی خبری نداشت. صدای پچ‌پچ را یکی از خانم‌های جلسه به سرانجام رساند و پرسید: «میشه بدونیم شیرینی چیه؟» من شانه ای بالا انداختم و گفتم: «نمی دونم! آقا حمید زحمتشو کشیده.» حمید هم معطّل نکرد و گفت: «خب ولادت امام هادیه دیگه! ضمنا دهه ولایت هم هست.»

::

پ.ن:

+ ولادت حضرت امام علی النّقی علیه السّلام مبارک.

+ خدارو شکر به خاطر تک تک رفقای خوبی که دارم.

نظرات  (۱۲)

۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۳ خانم فلان
خوب پس شیرینی رو هم خوردین 
یه تعارف هم به خوانندگان نزدین هرچند شما بی تعارفین
انشاالله شیرینی عروسی.
پاسخ:
إن شاء الله عروسی آقاحمید!
۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۴ خانم فلان
می گویند سیاهی چادرم ، چشم را می زند؛

چشم آدم های حریص و هرزه را ،

چشم را که هیچ ؛ خبر ندارند تازگی ها دل را هم می زند ؛

دل آدم های مریض و بیمار دل را ؛

از شما چه پنهان چادرم دست و پا گیر هم هست ؛

دست و پای بی بند و باری را می بندد ؛

چادر برای کسانی است که ...

نمی خواهند عزت آخرتشان را به بهای ناچیز لبخند های هرزه بفروشند!

چــــــادرم سند بندگی و عبودیتم را امضا می کند...
پاسخ:
البته جناب حافظ می‌فرمایند که:
هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد!
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۳ وبلاگستان 8دی
عرض سلام و ادب خدمت شما وبلاگ نویس گیلانی.
متشکریم از بروزرسانی شما.

............................
** مسابقه وبلاگ نویسی ” مرگ بر آمریکا ” به مناسبت ۱۳ آبان
http://8deyblog.ir/38683/
............................

* روز جهانی کمردرد!
http://8deyblog.ir/38783/
* سخت ترین جنگ علیه اسلام، نرم است
http://8deyblog.ir/38763/
* حرف یواشکی با خدا…
http://8deyblog.ir/38756/
* ما افراطی نیستیم!
http://8deyblog.ir/38752/
* بفرمایید کلاس رقص!
http://8deyblog.ir/38746/
* راز رفتار رفسنجانی چیست؟
http://8deyblog.ir/38732/
* مصاحبه با نفر نخست بخش یادداشت کوتاه مسابقه وبلاگ نویسی محدثه
http://8deyblog.ir/38581/

موفق و سربلند باشید.
پاسخ:
عرض علیک سلام و احترام
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۸ چشم چشم دو ابرو
تبریک ...

واقعا خدا رو شکر که رفقای خوبی مث من داری ...
پاسخ:
خدایاااااااااااااا شکرت! :)
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۱ خانم فلان
فرمایش شما  و جناب حافظ درست و صحیح
اما ته دلم مونده بود
میخاستم جایی منتشر بشه 
اینجا رو انتخاب کردم
دعا کنید هر چه زودتر خونه خودمون اماده بشه دیگه مزاحم شما نمیشیم برای گفتن حرف های دلمان.
پاسخ:
اگه حرفهای دلتون بود که واقعا قشنگ بود و اینکه اینجا رو انتخاب کردید واسه نشرش ممنونم و شرمنده ام جایی بهتری ندارم که لایق باشه.
ضمنا یه وبلاگ (khaterechador.blogfa.com) معرفی کرده بودید، اون واسه خودتون نیست مگه؟
إیشاالله هرچه زودتر همه صاحب خونه بشن!
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
وای
عالی بود ..
چ کار خوبی انجام دادن آقا حمید
اصن حدیث داریم کِ وقت ولادت ها بِ همدیگه عیدی بدید :)

» میلاد حضرتِ هدایت گرمان، امام هادی /ع/ مبارک ..
پاسخ:
ممنونم و بازم از ایشون تشکر میکنم :)
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۹ خانم فلان
ممنون از لطف شما نخیر مال من نبود
اونم یه نشر بود
با اجازه شما
پاسخ:
خواهش میکنم!
موفق باشید.
سلام
یعنی ما هر احتمالی رو میدادیم برای شیرینی مثل ازدواج و قبولی و کار به جز ولادت امام هادی.ع.!
خندم گرفت از جواب شما که این شیرینی مال من نیست مال ایشونه. پیش خودم گفتم یعنی این قدر صمیمین بهم نمیگن واسه چی شیرینی میخرن! جل الخالق.
راستی بار بعد یه ابتکار به خرج بدین به جای شیرینی بگین خوراکی دیگه بخرن. با کمال کم رویی.
پاسخ:
سلام
اینم از کرامات شیخ ماست!
ضمنا برای پذیرایی هرچه بهتر، پیشنهادات خودتون رو به شورای مدیریت جلسه انتقال بدید! با تشکر.
کیفیت شیرینی هاش خوب نبود
پاسخ:
واسه همین تا آخرین لحظه تو کف شیرینی ها بودی؟!
پستت مزخرف بود، اگه پست خانم فلان نبود، اصلاً نظر نمی زاشتم!
حمید کیلویی چند! یه لیوان آب نداد دستمون!
(در حمایت از حرف های قشنگ)
پاسخ:
حمید! حمیـــــــد! بیا ببین آقا میثاق ظاهرا یه لیوان آب میخواد! :دی
::
از پست خانوم فلان هم مجددا تشکر میکنم.
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ دکـ لـ مـ هـ
خداروشکر بخاط داشتن رفیقای گُلی مثلِ من و محمد!
پاسخ:
خداروشکر، یعنی همه‌ی رفقای خوبم یه طرف، شما دو نفر هم همون طرف! به جان خودم! :)
سلام
یعنی وقتی با لبخند به شما گفتن بمونه داخل جلسه میگم شما کنجکاو نشدید! یه شیرینی خریدن اینقد مرموز رفتار کردن داره
پاسخ:
سلام
اتفاقا خیلی کنجکاو شدم ولی اون موقع ذهنم درگیر پیامک حاج‌آقا بود که گفتن ماشینشون خراب شده دیگه نشد بیشتر سوال کنم وگرنه خیلی هم مرموزانه نبود. شما اصل مطلبو بگیرید! :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">