بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها


گفتم: چرا درسهاتو فقط شب امتحان می خونی؟

آقای ضرغامی جواب داد: خب مگه چه اشکالی داره؟

- مگه چه اشکالی داره؟! یعنی واقعاً نمی دونی؟

- نه! اشکالی نمی بینم. من که همه ی نمره هام بالاست. پس چه لزومی داره شیوه ی درس خوندنمو عوض کنم؟

- همینه دیگه! تو هدفت...

از خواب پریدم. تعجب کرده بودم از اینکه من چرا داشتم ایشون رو بازخواست می کردم! ظاهرا تأثیرات غذای سحر بود که زیاد خورده بودم. ساعت حدود 11 صبح از آخرین پنجشنبه ی ماه رمضان بود. شبکه سه داشت نماهنگ جدیدی از مقاومت فلسطین پخش می کرد. تموم که شد، تبلیغات شروع شد. زدم شبکه یک؛ جلسه ی تحلیلی با موضوع فلسطین. شبکه دو؛ فیلم سینمایی درباره ی فلسطین. شبکه چهار؛ مستندی از کشتار در فلسطین. شبکه خبر: اعلام مسیرهای راهپیمایی فردا... . زیرنویس: روز قدس گرامی باد...!!

بی تعارف

نظرات  (۶)

۲۱ آبان ۹۰ ، ۱۸:۴۴ زینت زن=حفظ حجاب
سلام
ممنون که به ما سر زدین و نظر دادین.
اگه ممکنه من را با نام
زینت زن=حفظ حجاب ((Hejab pix))+عکس+پوستر
لینک کنید.
ضمنا شما هم لینک شدین.
بازم ضمنا وبلاگ جالبی دارین.
یاعلی.
........................
بی تعارف:
سلام، خواهش میکنم، چشم، ممنون.
یا زینب
هوم .. هوم..
سلام خیلی خوب بود رشد چشمگیری داشتی
........................
بی تعارف:
سلام، ممنون.
یا حسین
بی هنران جمع شدند


.....................................................................
بی تعارف: ؟
منظورم مسئولین صدا و سیما است
در یکی از سایتها مهم یکی از مقالات شما بود از اون طریق به وبلاگتان اومدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">