بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

امروز

که بیشتر از همیشه

به «تو» نیاز دارم

احساس می‌کنم دورتر از همه به تو

منم

دورتر از همیشه!

::

پ.ن:

+ بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است/
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست...   فاضل نظری

+ عکس‌هایی که تا سفر اربعین إن‎شاءالله واسه هِدِر میذارم رو سفر پیاده نجف تا کربلا، اربعین پارسال گرفتم. اگه احیانا کسی فایل‌هاشو خواست، بگه تا تقدیم کنم.

نظرات  (۱۱)

۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۹:۵۰ دکـ لـ مـ هـ
بگو اینارو میذاری تا اشک مارو در بیاری...
 یوسف، به رها شدن از چاه دل نبند
اینبار می‎برند که زندانی‎ات کنند...!
پاسخ:
این اشک همیشه جاری است؛
چه از درد فراق، چه از شوق وصال....
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۸ چشم چشم دو ابرو
آخ که من چقدر عاشق این بیت فاضلم ...

انشاالله این اشکهای از روی شوق وصال قسمت همه بشه ...

پاسخ:
إن‌شاءالله...
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۸ چشم چشم دو ابرو
راستی یه پیشنهاد : "خودتو نزدیک کن "...
سلام سخن بجایی بود
پاسخ:
سلام :)
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۴۲ صدای خاکی ها
http://hamedzamanimusic.net/dll/mp3/8/21/Hamed%20Moharam%20Mix%20Final.mp3
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۱ سیدمهدی نقیبی راد
من ذره و محو آفتابم کرده اند / در زمره عاشقان حسابم کرده اند / با این همه زشتیم ندانم که چرا / بر نوکری تو مولا انتخابم کرده اند 
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۹ صدای خاکی ها
http://www.negarkhaneh.ir/UserGallery/2013/11/asem00n_15155320.jpg
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۲:۰۶ محمدجواد کرامتی
این چند مدت با شنیدن اسمش هم به خودم لرزیدم!
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۳۷ سیدمهدی نقیبی راد
دیروز تو جاده یه گروه پیاده روی رو با پرچم مشکی یاحسین که دست یکی دو نفرشون بود دیدم ماشین از کنارشون رد شد بدنم لرزید و آهی کشیدم که آخدا قسمت بشه ما هم اربعین کربلا باشیم.
پاسخ:
همه به کربلا برمی‌گردیم.
إن شاءالله به زودی قسمت شما.
سلام. 
چطوریه شما میری یا دعا نمیکنی برام یا دعات نمیگیره. اگر اولیه که خیلی بدجنسین. اگر دومیه چرا خودتون تند تند میرین؟ منم میخوام بیام خب...
پاسخ:
سلام
احتمال زیاد دومیه، منم از دعای دیگران نصیبم میشه!
این حدیثم البته واسه شما صدق می‌کنه:
امام رضا علیه السلام:
إِنَّ اللّه یُؤَخِّرُ إِجابَةَ الْمُؤْمِنِ شَوْقا إلى دُعائِهِ وَیَقُولُ: صَوتٌ اُحِبُّ أَنْ أَسْمَعَهُ و...
(فقه الرضا علیه السلام ، ص 345)
۱۴ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
متن دلنشین بود ..
پاسخ:
فکر کنم از اوناست که لاجرم بر دل نشیند :)
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">