بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

سعی می‌کنم حداقل تکرار سریال «معراجی‌ها» رو ببینم و از دستش ندم. کاری هم به انتقادهایی که میشه ندارم و ادعا نمی‌کنم «معراجی‌ها» یه فیلم بدون اشکاله. اتفاقا خودم تا الان انتقادهای زیادی بهش دارم ولی با همه‌ی این اوصاف تو بلبشوی فیلم‌ها و سریال‌های غیرارزشی، این سریال و یه چندتای دیگه در حکم لنگه کفش توی بیابونن! الان هم داستان سریال به جاهای خوبش رسیده و دانشجوهای مخالف دفن شهدا توی دانشگاه تونستن مانع این کار بشن. قراره قسمت‌های بعدی، بازتاب خبری رسانه‌های فارسی‌زبانِ خارجی مثل manoto و BBC رو نشون بده و ادامه داستان... . پس پیشنهاد میدم حتما ببینیدش. بعدا هم می‌تونیم مفصّل روی نقاط ضعف و قوتش صحبت کنیم.

::

معراجی ها

::

نظرات  (۷)

سلام
انتقاد که به غیلمهایبه اصطلاح"کیفیت الف" هم وارده ... به نظر من مهم دغدغه و هدف سازنده فیلم/سریال هستش ...
ان شاء الله این سریال بتونه یه چیزایی رو بهمون نشون بده
یا علی
پاسخ:
سلام
امیدوارم خوب از آب دربیاد...
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۶:۴۴ اصلاح طلب
در مورد هر چیزی تو باید نظر بدی!!!!گند زدید تو مملکت شما بیکارایی که تا هرچی می بینید باید نظر بدید
پاسخ:
به جان تو خیلی چیزها هست که هنوز دربارش نظر ندادم!! شما هم مجبور نیستی پای همه مطالب بنده با اسم های مختلف نظر بدی...
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۲ پرنده مهاجر
سلام

بااینکه خیلی اهل تلوزیون دیدم نیستم,و تازه امروزاسم سریال معراجی هاروشنیدم ازشما,ازامشب حتما نگاهش میکنم..

ممنون ازتون
پاسخ:
سلام
ممنونم، امیدورام خوشتون بیاد...
۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۱ تبسم بهار
موافقم موافقم
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۳ دکـ لـ مـ هـ
ماشالاه چهاربارم در روز نشون میده!

از بس که فیلمه :)

+ این دغدغه‌ی درونت رو دوس دارم :))
پاسخ:
بگو ماشاالله چشم نخوره!
دغدغه درونم هم تو رو دوست داره :)
::
یه سوال: دغدغه بیرون هم داریم مگه؟!
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۳ دکـ لـ مـ هـ
ماشالله 1111

+نداریم؟ نشنیدی میگن دغدغه های "برون" مرزی پرزیدنت روحانی؟!
پاسخ:
:)))
سلام برادر
متشکر از خبرت (عجب اطلاعاتی داری!)
خدا حفظت کنه%
*یاحسین*
پاسخ:
سلام
راستش خیلی‌ها رو دیدم که یا از پخش این سریال خبر نداشتن یا خبر داشتن ولی میل دیدنشو نداشتن بخاطر همین این پست رو گذاشتم وگرنه این‌جا که سایت خبری نیست! درهرصورت شما بنده عفو کنید...
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">