بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

گفتن مسافر مثل مجنونه... و من وسط بستن کوله‌ام و در حالی که مثل همیشه دیرم شده، اومدم اینجا که بگم ما رفتنی هستیم، حلال کنید...

نظرات  (۷)

چقد ریا کاری 
اححححح 

۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۴ پرنده مهاجر
سلام


التماس دعا.........
پاسخ:
سلام
محتاحم....
راست میگه اکثرپستایی که میذاری بوی ریا میده
ریا کارنباش خب برادر من
پاسخ:
یه امکانی که سیستم بلاگ داره اینه که آی پی نظردهنده رو نشون میده، و الان همون امکان نشون میده که نظردهنده «ناشناس» و «امیر» از یک آی پی استفاده کرده یعنی در واقع یک‌نفره.
حالا سوالی که برام پیش میاد اینه که وقتی بنده کامنت اول شما رو تایید کردم یعنی این رو بعنوان انتقاد پذیرفتم بعدش دیگه چه لزومی داره شما به خودتون زحمت بدید از زبان کس دیگه حرف خودتون رو تایید کنید؟!!
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۶ پرنده مهاجر
خیلی ثواب داشت به این مرده جان دهی
شایدنخواستی حرمت را نشان دهی
شایددلت نخواسته که دعوتم کنی
راضی نبوده ای که مرا راحتم کنی
زوار تو به گریه و لبخند میروند
در پیش چشم من همه دارند می روند
سهم من از حرم فقط این عکس گنبد است
سهم بقیه دیدن صحنین و مرقد است
شاید نشدکه قلب مرا هم تکان دهی
شایدنخواستی حرمت را نشانم دهی

ازجمع عاشقان شما دور بوده ام
حرفت درست وصله ی ناجور بوده ام
حرفت درست نوکر خوبی که نیستم
اما برای غربت تو که می گریستم

عیبی ندارد اشک گدایت چکیده است
عیبی ندارد ارتو به نوکر رسیده است..
پاسخ:
ان شاءالله به زودی قسمتتون...
دستانم را بسویش درازکردم....
اما لیاقت نشدکه من هم به شهر عشق بروم...
این اربعین که نشد...
اما تااربعین دیگردستانم رابشتردرازمیکنم...
تاشاید بشود
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۷ چشم چشم دو ابرو
:(

منم می‌خوام ...
خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد / آرزومند نگاری به نگاری برسد
دیده بر روی چو گل بندد نبود خبرش / گر چه در دیده ز نوک مژه خاری برسد
لذت وصل نداند مگر آن سوخته‌ای / که پس از دوری بسیار به یاری برسد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">