بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

 

چیزهایی که گم کرده ام، موقع نماز خواندن پیدا می کنم

به جز یک چیز

که دقیقا همان وقت گم می کنم:

قلبم!

.

.

.

نظرات  (۶)

سلام خلاجت داره!




سلام
باز یه چیزی نوشتی داغونم کردی، خُرد خُرد، لِه لِه ...
لابد سر نمازت قلبت دست خداست و داره روش کار میکنه دیگه ...
به قول یه بنده خدایی "مشکل رو باید از پایه و بیخ حل کرد!"
بگرد دنبال "بیخ" مشکلت ...
یا علی




پاسخ:
بیخ مشکل، تعبیر خیلی قشنگیه. ممنون.
من هم از روزی می ترسم که بابت این کار مواخذه بشم و




پاسخ:
و به قول دوستان: خلاجت زده! :)
بر در میکده از روی نیاز آمده ام
پیش اصحاب طریقت به نماز آمده ام
از نهانخانه اسرار ندارم خبری
به در پیرمغان صاحب راز آمده ام
از سر کوی تو راندند مرا با خواری
با دلی سوخته از بادیه باز آمده ام
صوفی و خرقه خود، زاهد و سجاده خویش
من سوی دیر مغان نغمه نواز آمده ام
با دلی غمزده از دیر به مسجد رفتم
به امیدی هِله با سوز و گداز آمده ام
تا کند پرتو رویت به دو عالم غوغا
بر هر ذره به صد راز و نیاز آمده ام

امام خمینی(ره)
اینی که میگی موقع نماز گم میکنی چی هست؟ خوردنی؟...
واقعا زیبا و راست....البته متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">