بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

مانده بودم چه می خواهند مردم از این ضریح توخالی؟!

شش گوشه اش را که دیدم دلم لرزید...

...

روضه همان به که مکشوف نباشد.

+

نظرات  (۵)

۲۱ مهر ۹۱ ، ۲۲:۳۳ معصومه - ف
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است
نه در آن بالاها !
مهربان، خوب، قشنگ ...
چهره اش نورانیست
گاه گاهی سخنی می گوید،
با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد !
او مرا می خواند،
او مرا می خواهد،
او همه درد مرا می داند ...
یاد او ذکر من است، در غم و در شادی
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم ...
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است
او خدایست که همواره مرا می خواهد
او مرا می خواند
او همه درد مرا می داند ...
خیلی حال کردم
خدا خیرت بده
یاعلی
۲۶ مهر ۹۱ ، ۰۰:۰۶ انتظار زیباست
من گریه میکنم که تماشا کنی مرا/مانند طفل گمشده پیدا کنی مرا/حجت قبول دلبر احرام بسته ام/ای کاش در دعای خودت جا کنی مرا/با گریه کردن این دل من زنده می شود/دل مرده آمدم که تو احیا کنی مرا/اسباب زحمت تو شده این گدا ولی/هرگز مباد از سر خود وا کنی مرا/تو سفر دار گریه ی ماه محرمی/چشمی پر اشک میشوم گر احیا کنی مرا؟/بیت الحرام سینه زنان کوی کربلاست/دارم امید ، مُحرم آنجا کنی مرا/همراه خویش زائر شش گوشه ام کنی/خاک قدوم اکبر لیلا کنی مرا/ای روضه خوانِ تنگِ غروب منا بیا/پرچم به دوش ماتم کرب و بلا بیا
سلام
البت اگر ملت با قفل اعم از کامپیوتری ودستی و... و پارچه های رنگی رنگی خرابش نکنن...



پاسخ:
اینم حرفیه...!!
۰۳ آبان ۹۱ ، ۲۰:۵۸ سید جلیل میرحسینی(کبوتر آواره)
سلام...
روحش در تمام اهل است... مهم نیست اهل ببینند... مهم است که اهل روحش را احساس کرده اند... با احساس روحش ضریحش را شناختند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">