بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

شهید علی خلیلی

(برای دیدن عکس با کیفیت بهتر، کلیک کنید)

+

مراسم بزرگداشت طلبه شهید امر به معروف و نهی از منکر

پنجشنبه 7 فروردین 93 ساعت 17:30

رشت، حسینه شهدای گمنام (یخسازی)

::

پ.ن:

+ (+)

نظرات  (۴)

اتفاقا چند روز پیش در تلویزیون پخش شد که ایشون نیازمند کمک مالی هستند ( برای هزینه های درمان ) . خیلی ناراحت شدم که فقط حمایت مالی جهت هزینه های درمانی هم از ایشون دریغ شد . کاش بستگان ایشون اسامی افرادی که قول های دروغ در جلوی دوربین ها تحویل انان داده بودند ، را افشا می کردند .
ولی بعد خبرش اومد که ایشان جان خود را از دست دادند /
ایشان را می بینم و مقایسه می کنم با انهایی که در حلقه های صالحین با خوشحالی ابراز می کردند که برای امر به معروف و نهی از منکر در سایت های اینترنتی اقدام به فحاشی می کنند ! 
ان کجا و این کجا ؟!

آینده متعلق به ایران است!
ملت ایران باید خود را قوی کند!


سلام..
سال نو مبارک
ان شاءالله سال پر خیر برکتی داشته باشید
تربت بروز شد..
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..

=======
خداوند قرین رحمتشون کنه
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۱ سیدمهدی نقیبی راد
ان شاالله توهم شهید بشی من از دستت راهت بشم ده دور تسبیح صلوات نذر می کنم

امام خامنه ای
بارها گفتیم نهى از منکر زبانى جایز و واجب و وظیفه ى همه است؛ در هیچ شرایطى هم ساقط نمیشود
۱۳۸۰/۰۵/۱۱


***

شهید علی خلیلی

"در این حوادث و اتفاقات هیچکس پشت شما نخواهد ایستاد. هیچکس پشت آدم نیست فقط خدا هست که پشت شما می‌ایستد. من در آن لحظه هم که با آنها درگیر شدم به هیچکس امید نداشتم فقط به عشق لبخند حضرت آقا جلو رفتم."


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">