بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

دل آشفته بودن دلیل کمی نیست

اگر بی قراری بدان یار  ِ یاری...

::

عجل لولیک الفرج

::

پ.ن:

+ مبادا بدوزی نگاه ِ دلت را به مردم، که بازار یوسف فروشی در این دوره بد شدیدا گرفته!

+  (+)

+ حرف برای گفتن زیاد دارم اما می خواهم مشتاقانه خاموش بمانم. بگذار این بار فقط گوش باشم... و ای کاش بی قرار کسی نباشم جز تو!

 

شب نیمه شعبان 1392

نظرات  (۱۳)

۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ *^نسیم~~~* ونوس
مانده ام با غم هجران نگارم چه کنم
عمر بگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم
چشم آلوده کجا دیدن دلدار کجا
چشم دیدار رخ دوست ندارم چه کنم
نیمه شعبان مبارک


ای کاش...
سلام و درود
به روزیم و چشم به راه :گل
پاسخ:
سلام
موفق باشید.
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۱ اسیرکربلا
باسلام وخسته نباشید ایشالادررکاب آقاباشیم به امیدسربازی
منتظرحضورسبزتون دراسیرکربلاهستیم
پاسخ:
سلام
ممنون
بی‎قرارِ توام و در دلِ تنگم گله هاست
آه بی‎تاب شدن عادتِ کم حوصله‎هاست...
 "ت" بده
پاسخ:
تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی
تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی؟!
۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۱ مقداد داداشی
سلام به روزم با

«کدام روحانی؟ کدام روحانیت؟» / «مروری بر مواضع اخیر آیت الله فاضل»
 
منتظر حضورتان هستم
پاسخ:
سلام
سلام برادر
با داستانک "بیکاری مزاحم" بروزم
عرض خدا قوت دارم بخاطر امور تابستانی موسسه.
یا علی
پاسخ:
سلام اخوی
ممنونم شما هم خسته نباشید.
یا زینب
سلام و خسته نباشید . بادو مطلب جدید با عنوان های دل تنگ رمضانم و مسافران به روز هستیم . منتظر شما هستیم .. ممنون.

http://donyayerahrah.ir/1392/04/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA/

http://donyayerahrah.ir/1392/04/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA/
پاسخ:
سلام
موفق باشید.
نمیدونی چه حسی داره وقتی یه هفته،هروقت میری به وبِ یکی،بروز نشده باشه!
باسلام و خسته نباشید.بامطلبی با عنوان من ی ایرانی مسلمان هستم به روز هستیم.خوشحال میشیم به ما سر بزنید.
پاسخ:
سلام
خدا قوت
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۳ *^نسیم~~~* ونوس
دعایت می کنم وقتی به دریا می رسی
با موج های آبی دریا به رقص آیی
و از جنگل ، تو درس سبزی و رویش بیاموزی
بسان قاصدک ها با پیامی نور امیدی بتابانی
لباس مهربانی بر تن عریان مسکینی بپوشانی
به کام پرعطش یک جرعه آبی بنوشانی

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ پایان خوب انتظار
سلام..به روزم..خوشحال میشم شاهد حضورتون باشم..یا علی*
پاسخ:
سلام
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۲ محمدجواد کرامتی
سلام
به روزم و منتظر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">