بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

این یک شعار سیاسی است:

«آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه»

::

پ.ن:

به مناسبت هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السّلام.(+)

نظرات  (۱۸)

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۱ وبلاگستان 8دی
عرض سلام و ادب خدمت شما وبلاگ نویس گیلانی.
متشکریم از بروزرسانی شما.

* آقاجان! فدای دل پردردتان
http://blog.8dey.com/37704/
* فروش لباس های قوم لوط!
http://blog.8dey.com/37709/
* صفتی به نام قابل پیش بینی بودن
http://blog.8dey.com/37685/
* ورود افراد زیر ۱۸ سال ممنوع!
http://blog.8dey.com/37678/

موفق و سربلند باشید.
پاسخ:
سلام
‏ ‏سلام منم میشم معمار. لعنت بر وهابی های بی ادب.
پاسخ:
سلام
إن شاءالله...
انشاالله...
یاحسن مجتبی...
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۳ سید جلیل میرحسینی
سلام
انشاالله...
اونطوریه منم میشم سیم کش حرم(این هم بگم برق کشی)
پاسخ:
سلام
:|
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
این نوای حاج محمود رو خیلی دوسش دارم :

» یه مدینه، یه بقیعِ ، یه امام ه که حرم نداره ..
سینه زن ها! یکی نیست تا.. روی قبرش یه دونه شمع بزاره ..

ه ه ه
ه ه

پاسخ:
امون ای دل، امون ای دل، امون از غریبی...
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۸ محمدجواد کرامتی
به جارو کشی هم قانعم.
سلام
وقت بخیر
به روزیم و چشم به راه :گل

پاسخ:
سلام
پاسخ:
سلام
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۴ سازمان اردوهای راهیان نور
آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از تاریخ92/5/26 الی 92/6/24 جهت ثبت نام کاروان و هماهنگی با 02532906383 و 09122513824 تماس بگیرید.
سلام
چرا یک شعار سیاسی؟؟؟
این یه آرزوست از اعماق وجود یه بچه شیعه ی عاشق، نه یه شعار سیاسی ...
امیدوارم که همینطور بشه ...
پاسخ:
سلام
منافاتی نداره که آرزوی بچه شیعه ی عاشق، سیاسی باشه، داره؟
سلام برادر
خوبید؟
منافاتی نیست ولی ملازمه ای هم بینشون وچود نداره !!!
پاسخ:
سلام
ممنون
منم نگفتم ملازمه بینشونه، اما با آوردن «این» در مطلب اشاره کردم که اینجا من به سیاسی بودنش اشاره دارم. یعنی إیشاالله یه روزی می ‌رسه شر وهابیت و آل سعود رو از سر مکه و مدینه کم کنیم و برای ائمه بزرگوارمون گنبد و بارگاه بسازیم.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۵ حمید اسماعیل زاده
آقا من خوب آجر میندازم بالا، من رو هم خبر کنین.
پاسخ:
شاید این جمعه... .
سلام
چه شعار چه آرزو ...
فقط خدا کنه این زخم کهنه هر چه زودتر التیام پیدا کنه ...
یاعلی
پاسخ:
سلام
إن شاءالله
یا زینب
راستی، به ما یه سری نمی زنی؟
دوست دارم نظراتتون رو راجع به مطالب خودم بدونم.
خوشحال می شم. حتی اگه مخالف باشید.
یاعلی
سلام
بروزیم
پست شماره23شعری کوتاه و بسیار خواندنی از سید حمیدرضا برقعی از دست ندهید...
یاعلی
پاسخ:
سلام
به روز باشید همیشه!
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۷ پایان خوب انتظار
سلام...انشالا...
پاسخ:
سلام

سلام مبارک باشه پیشرفت کردیااااا

من آپم اگه دوست داشتی بیا ضرر نداره

پاسخ:
سلام احمدجان
چه عجب! چشم ما جمال مجازی شما روشن شد...
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۳ جانباز از اصفهان
  -
با سلام بر شما دوستان انقلابی

با مطلب مهم و قابل تأمل:

آیا برای مدیریت ذهن مذهبی ها برنامه داشته اند؟؟

به روز می باشم. دوستان مطلب مهم می باشد حتما" مطالعه نمایید

http://noore14d3.blogsky.com

-
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">